تیزر Life is Strange 2 با بازی اول کمی فرق می‌کند

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
تیزر Life is Strange 2

این طور که به نظر می‌رسد، قرار است بازی Life is Strange 2 با قسمت اول آن حسابی فرق کند؛ اتفاقی که از آن استقبال می‌کنیم. اولین تیزر درست و حسابی بازی منتشر شده است. تیزر Life is Strange 2 کمتر از یک دقیقه است، ولی می‌توانیم از آن کمی اطلاعات کسب کنیم. این تیزر کوتاه دنیایی مرموزتر و تیره و تاریک را نشان می‌دهد و با یک قتل شروع می‌شود.

قرار است رونمایی کامل Life is Strange 2 در روز ۲۰ آگوست، یعنی حدود دو هفته‌ی دیگر، صورت بگیرد.

تیزر Life is Strange 2 ویدیویی ضبط شده از دوربین روی داشبورد یک پلیس است. یک پلیس به اسم «متیوز» (Matthews) در حال گذر از خیابانی است که ناگهان با یک درگیری روبرو می‌شود. از آن جا می‌دانیم که متیوز یک درگیری را مشاهده کرده، چون در بی‌سیم خود از کد ۱۰-۱۰ استفاده می‌کند که به معنای یک درگیری است.

متیوز در ادامه‌ی تیزر خودروی خود را نگه می‌دارد و سراغ درگیری می‌رود، ولی با اتفاق عجیبی روبرو می‌شود. چیزی از درگیری نمی‌بینیم، ولی واضح است که نه تنها این افسر پلیس نتوانسته در مقابل درگیری کاری کند، بلکه با چنان نیرویی به عقب پرتاب می‌شود که خودروی او را هم واژگون می‌کند.

تیزر Life is Strange 2

چیزی که این تیزر کوتاه کم و بیش به ما می‌گوید، بازگشت عناصر ماورایی در Life is Strange 2 است. در پیش‌درآمد این بازی یعنی Life is Strange: Before the Storm خبری از عناصر ماورایی نبود. موضوعی دیگر هم که از این تیزر دستگیرمان می‌شود، زمان احتمالی اتفاقات بازی است. ویدیوی ضبط شده تاریخ ۲۸ اکتبر سال ۲۰۱۶ را نشان می‌دهد. البته ممکن است این ویدیو ربطی به خط اصلی داستان Life is Strange 2 نداشته باشد.

با تمام این اوصاف، لازم نیست زمان زیادی را برای یافتن پاسخ به این سوالات صبر کنیم. در پایان این تیزر، می‌بینیم که قرار است رونمایی کامل Life is Strange 2 در روز ۲۰ آگوست، یعنی حدود دو هفته‌ی دیگر، صورت بگیرد.

قرار است Life is Strange 2 مثل قسمت اول این به بازی به صورت چند قسمتی عرضه شود. اولین قسمت بازی در روز ۲۷ سپتامبر روی پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر عرضه خواهد شد. خرید پنج قسمت Life is Strange 2 قیمتی بیشتر از بازی اول خواهد داشت و ۴۰ دلار آب خواهد خورد؛ امیدواریم که این موضوع به خاطر بالا رفتن کیفیت‌های ساخت بازی در تمام بخش‌های آن باشد.

تیزر جدید این بازی را در ادامه برای‌تان قرار داده‌ایم.

منبع: Polygon

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ



برچسب‌ها :
دیدگاه شما

پرسش امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

یک دیدگاه
  1. مهدی

    این سری بازی واقعا فوق العاده ست، از همه نظر، داستان، موسیقی متن، حس.

    دیوونه شم.

    حالا هم ۲ رو ساختن.

    ایول

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما