توقف تیم آرژانتین در روز فاجعه بار مسی

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
تیم آرژانتین بازی مسی

آرژانتین در روزی که لیونل مسی نمایش ناامید کننده ای داشت مقابل ایسلند متوقف شد. در دومین بازی روز سوم جام جهانی ۲۰۱۸، تیم های آرژانتین و ایسلند در نخستین بازی گروه چهارم از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت ایسلند در ادامه روند درخشانش پس از یورو ۲۰۱۶ موفق شد لیونل مسی و همبازیانش را با نتیجه ۱-۱ متوقف کند.

در حالی که بازی با برتری نسبی آرژانتین آغاز شد این ایسلند بود که در چند صحنه روی ضد حملات خطرناک ظاهر شد. شاگردان سمپائولی در دقیقه ۱۹ بازی با ضربه زیبای سرخیو آگوئرو که در موقعیت خوبی صاحب توپ شد توانستند به گل برسند اما برتری این تیم دوامی نداشت و ایسلند روی سردرگمی مدافعان آرژانتین توانست در دقیقه ۲۳ توسط آلفرئو فینبوگاسون به گل تساوی دست یابد. بازی در ادامه با مالکیت توپ توسط آلبی سلسلته دنبال شد اما این تیم در خلق موقعیت ناکام ماند تا نیمه نخست با نتیجه تساوی به پایان برسد.

بازی در نیمه دوم هم به همان روند نیمه پیش آغاز شد به طوری درصد مالکیت توپ آرژانتین به ۸۰ درصد رسید اما این تیم همچنان توان عبور از خط دفاع مستحکم ایسلند را نداشت تا اینکه در دقیقه ۶۴ پس از سرنگونی مزا که روی پاس مسی صاحب توپ شده بود صاحب ضربه پنالتی شد اما مسی در کمال ناباوری ضربه خودش را از دست داد تا نتیجه تغییر نکند. آرژانتین در ادامه به فشار حملاتش افزود اما به جز چند صحنه که دروازه بان ایسلند به خوبی موفق شد آن ها را مهار کند نتوانست موقعیت جدی خلق کند تا در نهایت این بازی با نتیجه تساوی ۱-۱ متوقف شود.

آرژانتین در روزی که مسی نتوانست انتظارات را براورده کند با یک امتیاز پایین تر از ایسلند در رده دوم گروه چهارم قرار گرفت. در دیگر بازی این گروه تیم کرواسی از ساعت ۲۳:۳۰ امشب به مصاف نیجریه می رود.



برچسب‌ها :
دیدگاه شما

پرسش امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما