هیروشی لاکهایمر، سرپرست جدید اندروید، Chrome OS و Chromecast

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
هیروشی لاکهایمر

ساندار پیچای (مدیر عامل گوگل)، سمت معاونت ارشد اندروید، سیستم عامل کروم و کروم‌کست را به هیروشی لاکهایمر واگذار کرد.

لاکهایمر از سال ۲۰۰۶ در این شرکت فعالیت می‌کند.

الگوی تجاری جدید گوگل قطعا تغییراتی را در اداره‌ی مرکزی شرکت به همراه دارد. بسیاری از زیرمجموعه‌های گوگل به پروژه‌های مستقل آلفابت تبدیل شده‌اند. گوگل به فعالیت‌هایش تحت مدیریت «ساندار پیچای» (Sundar Pichai) ادامه خواهد داد و زمان این فرا رسیده که مسوولیت‌ها در این شرکت تقسیم‌بندی شود.

در همین راستا، مدیر عامل بزرگ‌ترین موتور جست و جو، تعدادی از معاون‌ها را ترفیع مقام داده است. «نیل موهان» (Neal Mohan)، از حالا معاون ارشد تبلیغات نمایشگر و ویدیو خواهد بود. «فیلیپ شیندلر» هم به عنوان معاون ارشد فروش جهانی و عملیات مسوولیت‌هایش را انجام خواهد داد.

ساندار پیچای

از همه مهم‌تر سمت جدید «هیروشی لاکهایمر» (Hiroshi Lockheimer) است. سمت معاون ارشد اندروید، سیستم عامل کروم و کروم‌کست به لاکهایمر واگذار شده که مسوولیت مهمی در گوگل به حساب می‌آید. ساندار پیچای، نزدیکی و آشنایی زیادی با این سمت دارد، زیرا او قبلا معاون ارشد اندروید، کروم و برنامه‌ها بود. با این حساب، در آینده مطمئنا خبرهای بیشتری از هیروشی لاکهایمر خواهید شنید؛ کسی که شاید هنوز اطلاعات زیادی از او ندارید، اگرچه او در گوگل مقام مهمی دارد. لاکهایمر از سال ۲۰۰۶ در این شرکت فعالیت می‌کند و تا زمان این ترفیع مقام، معاون پروژه‌های اندروید بود. او نقش اصلی را در مدیریت افت سود و گسترش به پلت‌فرم‌های جدید (گجت‌های پوشیدنی، اینترنت اشیا، خودرو) ایفا می‌کند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Android Authority



برچسب‌ها :
دیدگاه شما

پرسش امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما