بهترین فبلت سال ۲۰۱۵ از دید کاربران سایت GSM Arena

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در دومین سری رای‌گیری سایت GSM Arena، فبلت سامسونگ Galaxy Note5 از دید کاربران به عنوان بهترین فبلت سال ۲۰۱۵ انتخاب شد.

فبلت گلکسی نوت ۵ با کسب ۳۸ درصد رای کاربران اول شده و این در حالی است که تنها ۴ ماه از عرضه‌ی آن سپری شده است. پیش‌بینی می‌شود که این محصول در سال ۲۰۱۶ هم فروش خوبی در آسیا داشته باشد.

فبلت (phablet) به گوشی‌های هوشمندی گفته می‌شود که ابعاد بزرگ‌تری نسبت به گوشی‌های هوشمند دارند.

سایت GSMArena هفته‌ی گذشته هم یک رای‌گیری عمومی برگزار کرده و از تمامی کاربران خواسته بود تا بهترین گوشی سال را از نظر خودشان انتخاب کنند. در آن رای‌گیری سامسونگ گلکسی S6 اول شد. حالا هم محصول دیگری از سامسونگ در جایگاه محبوب‌ترین دستگاه هوشمند از دیدکاربران قرار گرفته است.

نگاهی به سایر ۱۰ فبلت اول این رای‌گیری هم جالب است: سونی اکسپریا Z5 Permium با ۱۵ درصد محبوبیت در جایگاه دوم قرار دارد. در رای‌گیری هفته‌ی گذشته همین دستگاه ۱۸ درصد رای کاربران را به دست آورده بود که این ثبات نسبی، نشانه‌ی خوبی برای سونی تلقی می‌شود.

10 فبلت اول سال به انتخاب کاربران در رای‌گیری GSM Arena

۱۰ فبلت اول سال به انتخاب کاربران در رای‌گیری GSM Arena

اما اوضاع برای اپل چندان خوشایند نیست. آیفون ۶s پلاس فقط ۹ درصد آمار را در اختیار دارد و بعد از هواوی نکسوس ۶p قرار گرفته است.

سایت GSMArena هفته‌ی گذشته هم یک رای‌گیری عمومی برگزار کرده و از تمامی کاربران خواسته بود تا بهترین گوشی سال را از نظر خودشان انتخاب کنند.

در رای‌گیری هفته‌ی گذشته دیده بودیم که آیفون ۶s با کسب ۱۹ درصد مححبوبیت بین کاربران، وضع بهتری دارد. از این‌جا می‌توان فهمید که نسخه‌ها کوچک‌تر آیفون بین کاربرها محبوبیت بیش‌تری دارند.

شرایط شرکت هواوی در بازار بهتر است. گوشی هواوی نکسوس ۶p رای ۱۲ درصدی را به خود اختصاص داده، در حالی که ال جی نکسوس ۵x در هفته‌ی گذشته معادل ۴ درصد رای به دست آورده بود.

فبلت‌های مایکروسافت لومیا ۹۵۰ XL و ال جی V10 هم هر دو ۸ درصد رای کاربران را به دست آورده‌اند.

‌ ‌

منبع: GSM Arena



برچسب‌ها :
دیدگاه شما

پرسش امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

۶۴ دیدگاه
  1. ahmadreza

    اپل و سامسونگ هر کدوم مشکلات و خوبیهای خودشون رو دارن … من خودم اگه قرار بود رای بدم قطعا به ۹۵۰ xl رای می دادم چون از لحاظ طراحی، نو آوری، سیتم عامل، یک پارچگی سخت افزار با سیستم عامل و … از همه ی گوشی های دیگه بهتره… اپل که قبلا خوبیش این بود سیستم عاملش و سخت افزارش همه ش ساخت خود اپله ولی الان اصلا این طور نیست متاسفانه… به طوری که پردازنده ی آیفون هاای جدید رو سامسونگ زده! ایراد بزرگی که همه به سامسونگ وارد می کنن بی کیفیت بودن گوشیاش هست و واقعا هست… وقتی شما یه پرچم دار سامسونگ رو می خرید توی یه ماه اول قططططعا براتون شگفت آور کار می کنه و واقعا از استفاده با اون لذت می برید… بعد از اون خیلی کم دپار باگ و لگ می شه و بعد از مدت نهایتا دو سال دیگه نمیشه به گوشی نگاه کرد! همیشه در مورد گوشی های سامسونگ همین بوده… وقتی تازه وارد بازار میشدن طرف دارای سامسونگ داد و هواری می کردن و خیلی از گوشی شون طرف داری می کردن… ولی بعد از یه سال اصلا جرات نمی کردن اسم اون گوشی رو بیارن… نمونه ش s5 دایی من که بعد از مدتی شروع کرد به اعصاب خورد کردن یا note 4 یکی دوستام که واقعا اولش بی نظیر بود ولی الان اصلا! در کل الن دیگه رقابت بین ios و اندروید نیس… ویندوز فون هم داره رقیب کاملا جدی میشه واسه همه ی برند ها و انصافا کارش هم خیلی درسته…یا حق

    1. Ali S

      نوت۳ شوهر عمه من هنگ به خودش ندیده نوت ۴ هنگ کنه؟در ضمن نتیجه یکپارچگی سخت افزار و نرم افزار شد آیپد پرو که تیم کوک گفت وقتی هنگ کرد باید ریستارتش کنید!!!!ولی مشکل ابنجاست که کلید پاورای اپل بعد ی مدت خراب میشه…

  2. سرو

    اکسپریا زد ۵ بسیار بسیار گوشی جذاب و خوبی شده ….
    موفق باشی سونی…..

  3. مسعود

    به نظر میرسه سونی در سری Z5 خیلی خوب پیشرفت کرده و شایسته است که مورد توجه بسیار بیشتر ی قرار بگیره. بخصوص مدل پریمیوم که در عین زیبایی, توانایی سخت افزار بسیار خوبی هم داره… انتخاب بنده اکسپریا Z5 پریمیوم.

  4. ریحانه

    فقط و فقط ….سونی…… Z5…..

  5. امیر حسین

    من اصلا با این نظر موافق نیستم چون سونی z5 کجا این سامسونگ کجا همه می دونن که سونی الان داره حرف اول رو تو دنیا می زنه اون موقع من نمی دونم چه جوریاین سامسونگ هنگی اومده شده بهترین من هم با سامسونگ نوت ۳ کار کردم هم با سونی z1 z2 z3 اما سونی از هر نظری که بگی حداقل حداقل از سامسونگ بالا تره

    1. علی جوادی

      دوست عزیز شما یک وب سایت بزن و برو هر چی میخوای گوشیهای آشغال سونی رو لایک کن…سونی بره کیفیت صفحه نمایشش رو خوب کنه بسه…چی داره این سونی؟؟؟
      کی سونی میخره؟سونی فقط یک محصولش انقلابیه و واونم پلی استیشنشه…بقیه لوازم باس بره تو سطل آشغال…
      نظرم خواهشا ثبت بشه تا دوست عزیز متوجه بشن…با تشکر

    2. Ali S

      الان این (((همه میدونن)))کاربرای gsm arena هستن دیگه؟؟؟!!!!خخخ

  6. mm.mohammadi67@yahoo.com

    گوشی لومیا و v10 ال جی که تقریبا انتهای سال ۲۰۱۵ انتشار شدن چه جوری هست که با مثلا فبلت شرکت سامسونگ که با این همه تبلیغات و این همه هزینه و اینکه سه ماه زود تر انتشار داشته مقایسه میشن؟؟؟؟!!!!
    دیجیکالا هنوز نتونسته لومیا ۹۵۰ رو وارد کنه. عجب سنجشی!!!!!!
    جسارت نباشه خدمت دوستان ولی بدونید اکثر محصولات شرکت همه چیز تولید کن سامسونگ،برا مصرف مردم کشور های جهان سومی هستش…

    1. Ali S

      بعد اپل مال جهان اولی هاست… و سامسونگ جهان سوم…چه نقد جالب و توهین آمیزی!خوبه تو آمریکا خونه ی اپل بیشترین فروش مال سامسونگه!پس امریکا جهان سومی میشه!پس چطور محصول موتورولا که خیلی وقته اومده و تقریبا همه میتونستن با هاش کار گنن انقدر کم رای بوده؟ وان پلاس ۲ چطور؟در ضمن فکر میکنم عقل gsm arena برسه که چطور نظر سنجی برگزار کنه!

  7. آريا

    ای خدا, آخه این چه نقدیه!! سونی محبوب ترین برند از نظر کاربرای gsmarena برای این چند ساله, اینو اعداد و ارقام می گن , چون دنیا خیلی بهتر سونی رو میشناسه و براشون کیفیت خیلی مهمتر از کمیت های سامسونگه! اونوقت جناب عالی توی نقدت می فرمایی که سونی با این ثابقه “ثبات نسبی پیدا می کنه” آخه شرکتی که ۴۰ سال داره لوازم صوتی تصویری تولید میکنه یکی از معتبر ترین برندای دنیا و برترین برند توی این وبسایت تازه ثبات نسبی کسب می کنه؟!!!
    من حدودا ۷ ,۸ ساله این سایت رو دنبال می کنم!!

  8. erfan

    بی شک اپل از همه نظر بهتر است ۱-شرکت اپل نرم افزار بسیار عالی دارد که هنوز سامسونگ ندارد اما این نرم افزار عالی سخت افزار نسبتا ضعسف ایفون نسبت بهسامسونگ را پوشانده و حتی بهتر است . ۲- سامسونگ و مخصوصا سونی در هنگام بازی های مثل gta و بازی های سنگین و خوب داغ می کنن . ۳- کپی برداری بسیار اشکار سامسونگ از اپل هم که همه می دونند ۴- دوربین ایفون بی شک یکی از بهترین دوربین هاست و سامسونگ با دوربین ۱۶ مگاپیکسلی خود تقریبا با ایفون در یک سطح است ولی از جهاتی ایفون و از جهاتی سامسونگ بهتر است چون جلوه خاص خودشون هم دارند .۵- اشاره به صحبت دوست عزیزم محمد اقا باید یگم که نمیشه کپی برداری های سامسونگ را حذف کرد ۶- صراحی ایفون که یکی از بهترین طراحی بدنه است که از اول ایفون ها فلزی ولی سامسونگ پلاستیک بود که از رو ایفون کپی شد و با فلز شیشه عوض شد البته نوت ۵ هم طراحی خوبی داره اما نرم افزار خوب اپل که سامسونگ هنوز یک دهم ان هم ندارهخیلی بهتره

    1. Ali S

      چقدر سلیقه ای
      شما اپل بخر نمیخاد سامسونگ بخری نوش جونت ولمون کن ما بخوایم اینجوری دلیل بیاریم پیج منفجر میشد!

    2. Ali S

      اصلا شما میخوای برو نیو یورک تیم کوک رو دلداری بده هان؟

  9. علی جوادی

    سال ۲۰۱۵ چه از نظر کاربران و چه از نظر منتقدان متعلق به محصولات بی رقیب سامسونگ بوده و هست…
    حالا دوستان اپلی میان و اینجا نظر میدن…تمام فبلتهای این سنجش اگه بحث کپی باشه به قول این ندید بدیدها;همه از روی سامسونگ کپی کردن…پس دیگه وجود و مقایسه شدنش رو با بنیانگذار فبلت مدیون سامسونگ هستن…دوما این سایت مرجع و مهم مطرح در دنیا متوجه نیست و دوستان حاضر در اینجا کارشناسن…سوما سامسونگ تو جنس پرچمداران سال ۲۰۱۵ از همه ی شرکتهای رقیب بهتر عمل کرده و تستهای اون گواه بر کیفیت بی همتای این محصولات دارن…چهارما اگه اخبار دی جی کالا رو دنبال میکردین که مطمئنا ۹۵ درصد دوستان نکردن;اولین شرکتی که دوربین رو با قابلیت فیلمبرداری در موبایل قرار داد سامسونگ بود…باز به قول عده ای که حرف و واژه ی کپی سلامشون شده;همه ی شرکتهای دنیا ازش دارن کپی میکنن…
    واقعا مسخره س که رنگ رو اختراع اپل میدونن…آهای دنیا;بالغ بر ۱۶ میلیون رنگ تو این دنیای خاکی هست…اونا رو هم اپل اختراع کرده؟
    اپل یک شرکت رو به زواله که از افتضاح سیستم عاملش روی گوشها علی الخصوص ۴S و فرار مالیاتی و جریمه شدنش چند روز بیشتر نمیگذره…نویسنده ی محترم مطلب;نظرم خواهشا ثبت بشه تا دوستان بدونن دنیا متعلق به سامسونگ بوده و هست
    با تشکر

  10. Ali S

    برید خدا رو شکر کنید اسپیکر سامسونگ اومد پایین،وگرنه چی داشتید که بگید؟

  11. محمدرضا

    به نظر من مهم اون حسیه که موقع دست گرفتن گوشی بهت دست می ده. هر برندی که می خواد باشه، باشه.از روی خلاقیت باشه یا کپی از برند دیگه … چه فرقی به حال من و تو می کنه که سنگ این برند های گوشی رو به سینه می زنین.

  12. حامد

    سلام.
    دیجی کالا هم به نظرم باید بگذاره یه نظرسنجی! هم برای فبلت و هم برای گوشی تلفن همراه. وهم برای تبلت.
    نوت ۵ کهکشانی رتبه اول …

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما