اپل تا پایان سال ۲۰۱۶ حدود ۱۰۰ میلیون آیفون ۷ توزیع می‌کند

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گرچه برخی از تحلیل‌گران پس از معرفی آیفون ۷ معتقد بودند اپل با حفظ طراحی گوشی‌هایش پس از سه سال اشتباه جبران‌ناپذیری مرتکب می‌شود اما آینده آیفون ۷ برای اپل خوش‌بینانه و متفاوت بود. اگر پیش‌بینی‌های اپل را درباره فروش آیفون ۷ هم بررسی کنیم می‌توانیم به خوش‌بینی این شرکت درباره آیفون ۷ پی‌ ببریم. در واقع اپل معتقد است تا پایان سال ۲۰۱۶ می‌تواند در حدود ۱۰۰ میلیون آیفون ۷ توزیع کند. بعضی از منابع خبری فعال در صنایع تایید کرده‌اند که اپل به تامین‌کننده‌هایش چنین سفارش‌هایی داده است؛ سفارش‌هایی که برای تولید ۱۰۰ میلیون آیفون ۷ لازم است. البته باید بدانید عرضه دقیقا به معنای فروش نیست اما با توجه به اینکه آمار ذکر شده درست ساعاتی پس از آغاز پیش‌فروش آیفون ۷ منتشر شده به نظر می‌رسد پیش‌فروش نشان داده که تقاضا برای آیفون ۷ بسیار بالا است.

این نشانه یکی دیگر از شواهدی است که بیان می‌کنند احتمالا فروش آیفون ۷ بالا خواهد بود. پیش از این هم اخباری از طرف دو اپراتور منتشر شده بود که نشان می‌داد پیش‌فروش آیفون ۷ به نسبت مدل قبلی آیفون چندین برابر بوده است. گرچه یک تحقیق که تمایل مخاطبان به خرید آیفون جدید را می‌سنجید حکایت‌گر روایتی متفاوت بود. به هر حال باید دسترسی به آمار و ارقام دقیق باید تا انتشار گزارش مالی بعدی اپل صبر کنیم.

منبع: Ubergizmo

Drone_Footer

راهنمای خرید آیفون


برچسب‌ها :
دیدگاه شما

پرسش امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

۳ دیدگاه
  1. احمد

    اگه با چند نسل آیفون کار کرده بودی این حرفو نمی زدی

  2. حسین

    افتضاح ترین گوشی ای که تابحال دیدم.فقط دوربین دوتایی که قبل تر هم دیده بودیم.اپل از اولین آیفون تا الان که آیفون ۷ هستش هیچ تغیری در طراحی و ظاهرش ایجاد نکرده.بدترین گوشی آیفون ۷.کسی که آیفون ۷ میخره واقعا اشتباه میکنه چون میتونه با نصف پول ایفون ۷ آیفون ۵ بگیره که هیچ فرقی با ۷ نداره.یا میتونه ۶ بگیره.

  3. وحيد

    ایفونه دیگه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما