اپل و سامسونگ در فصل تعطیلات ۲۰۱۶ فروش بالایی داشتند

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس گزار‌ش‌های منتشر شده از طرف سازمان Flurry Analytics نزدیک به ۴۴ درصد گوشی‌های فعال شده در فصل تعطیلات ۲۰۱۶ که از آواخر نوامبر شروع می‌شود و تا اوایل ژانویه ادامه پیدا می‌کند، آیفون بوده است. در مکان بعدی هم سامسونگ ۲۰ درصد گوشی‌های جدید را به خودش اختصاص داده است. دو شرکت هواوی و ال‌جی هم ۳ و ۲ درصد بازار را در اختیار داشتند.

آمار گوشی‌های فعال شده با صفحه نمایش‌هایی بین ۵ تا ۶.۹ اینچ یا فبلت در هفته‌ی قبل از کریسمس هم به ۳۷ درصد رسیده بود. آمار فعال شدن فبلت‌ها در مقایسه با سال ۲۰۱۴ نزدیک به ۱۳ درصد افزایش داشته؛ اما در مقایسه با سال گذشته تنها ۴ درصد افزایش داشته است. البته آمار تبلت‌های فعال شده در فصل تعطیلات امسال در مقایسه با فصل تعطیلات سال ۲۰۱۳ به ۹ درصد کاهش پیدا کرده است.

سازمان Flurry به این موضوع اشاره کرد که میزان برنامه‌های دانلود شده روز کریسمس دو برابر بیشتر از سایر روزهای ماه دسامبر بوده است. اکثر این برنامه‌ها هم در دسته‌های پیام‌رسان و شبکه‌های اجتماعی، بازی، موزیک، رسانه و سرگرمی بوده‌اند.

Apple-had-more-than-twice-as-many-activations-as-Samsung-during-the-holidays

منبع: ۹to5mac

‌‌‌

telegram_ad2_1

 

راهنمای خرید آیفون


برچسب‌ها :
دیدگاه شما

پرسش امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

۳ دیدگاه
  1. سام

    تو بهتم سامسونگ کهاین همه مشکل داشت بخاطر وضعیتش و…چجوری تونسته نزدیک به اپل برسه؟ مگه میشه؟ مگه داریم؟ واقعا جای تقدیر داره نه خوشم امد کلا نظرم نسبت به سامسونگ داره عوض میشه شرکت به این میگند. آفرین فقط حیف که کره ای کاشکه ژاپنی بود….ولی همچنان مورد تحسین منه

    ماکروسافت هم که کلا رو به فراموشی هست کلا کسی رو نمیشناسم این دور و زمونه از محصولات ماکروسافت چیزی بخره مگر تو ایران میان میگند ما میخریم …..

    1. ح.م

      سلام دوست عزیز
      چرا براتون کشور سازنده محصول مهمه؟ اگه شما گوشی ساخت فلان کشور رو بخرید امتیازی به شما داده نمیشه و چیزی هم از شما کم نمیشه. تیم ملی هم نیست که طرفدارش باشیم 🙂
      درضمن مگه کره چشه؟ کره هم به اندازه ژاپن تکنولوژی داره و اصلا از ژاپن عقب نیست، مثلا سریعترین اینترنت دنیا رو همین کره داره، اینترنت اشیا داره، در علم رباتیک حرف های خیلی زیادی برای گفتن داره… درضمن صطح رفاه شهروندی اون هم بالاست و جزو کشور های جهان اوله. یه چیزی هم بگم زیاد به بحث مربوط نیست ولی طرفدارای زبان کره ای از ژاپنی هم بیشترند.
      لطفا روی جغرافیای یک کشور سازنده حساس نباشید بلکه به کیفیت و نوآوری محصول نگاه کنید!
      با تشکر

  2. Alireza

    بیشترین ایمیلی که برای تخفیف تعطیلات و بلک فرایدی دریافت کردم و هنوز هم ادامه داره از سامسونگ بود . ولی اپل فقط دو تا ایمیل تخفیف ویژه برام ارسال کرد . از بس که زیاد بود ایمیل های سامسونگ و هنوزم در جریانه مجبور شدم همرو به عنوان هرزنامه تیک بزنم ….. امیدوارم دیگه تکرار نکنه …

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما