اقدامات بهداشتی دیجی‌کالا در دوران کرونا

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور، دیجی‌کالا پروتکل‌های بهداشتی خود را در ۳ بخش به‌روزرسانی کرد.

برای محافظت از مشتریان در برابر شیوع ویروس کرونا، تمام مراکز پردازش، انبارها، ماشین‌های توزیع و ارسال را بر اساس استانداردهای سازمان‌ بهداشت جهانی، چندبار در روز ضدعفونی می‌کنیم. تمام انبارهای دیجی‌کالا هر شب با دقت ضدعفونی می‌شوند.

دمای بدن تمام همکاران بخش عملیات و انبارها، هر روز به دقت چک می‌شود و در صورتی که دمای بدن همکاری بالاتر از حد طبیعی باشد از ورود آن‌ها جلوگیری شده و تحت مراقب‌های پزشکی دیجی‌کالا قرار خواهند گرفت. اگر همکار یا اعضای خانواده‌ی او نیاز به استراحت طولانی‌تر یا قرنطینه داشته باشند بر اساس پروتکل‌های تنظیم شده تا پایان درمان همراه آن‌ها خواهیم بود تا بدون نگرانی دوران درمان را طی کرده و باز به جمع همکاران‌مان بپیوندد.

با انتشار اطلاعیه استخدام ۲ هزار نیروی جدید و جذب ۷۰۰ نیرو تا ۱۷ فروردین ۹۹، ساعات شیفت کاری همکاران را کاهش دادیم تا فرصت استراحت بیشتری داشته باشند.

همکارانمان برای حفظ سلامت خود در برابر ویروس کرونا و عدم آلودگی محیط کار، به طور مداوم مطابق با جدیدترین توصیه‌های بهداشتی آموزش‌‌ می‌بینند و در محل کار از دستکش و ماسک استفاده می‌کنند.



برچسب‌ها :
۴۱ دیدگاه
  1. اسلم گنگزاری

    سلام چطور میشه در فروشگاه دیجی کالا استخدام شد؟؟

    1. سلام. همکاری با بهترین‌ها و مسئولیت‌پذیرترین‌ها همواره افتخار دیجی‌کالا بوده. فرصت‌های شغلی موجود در دیجی‌کالا در لینک زیر قابل مشاهدس.
      https://dgka.la/ef28
      ضمنا اگر تمایل به همکاری در بخش انبارداری، لجستیک و ارسال دارید، برای مشاهده‌ی فرم استخدامی و فرآیند مربوط به لینک زیر مراجعه کنید.
      https://dgka.la/rrg3
      ممنون

  2. زهره

    سلام.امروز برام پیام اومد یکی از کالاهایی که سفارش دادم رو حذف کردن وبقیه کالا ها چند روز بعد دستم میرسه. پول کالایی که حذف شده به حسابم واریز میشه؟

    1. سلام؛ بابت عدم تامین کالای موردنظرتون عذرمی‌خوایم. بله، بعد از حذف شدن کالا از سبد خریدتون نهایتا ظرف ۴۸ ساعت مبلغ به حسابتون برمی‌گرده.

  3. علی تسلیمی

    با سلام ،وقت بخیر .
    محصولاتی از جنس کاغذ(مثل کتاب تقویم و..) رو چطور ضدعفونی میکنید !؟ یا در هنگام تحویل چطور ضدعفونی کنیم؟ ممنون میشم پاسخگو باشید .تشکر از شما

  4. س.قهرمان

    ممنون از زحمات دیجی کالا،فقط سوالی که دارم اینه که منظور از ضد عفونی اینه که آیا تمام اقلام یک سفارش دونه به دونه ضد عفونی میشن و داخل بسته گذاشته میشن؟یا فقط ضد عفونی کلی انجام میشه!البته الان دیگه انقدر ترس از بیماری زیاد شده که هر چیزی که وارد منزل میشه رو ضد عفونی میکنیم حتی اینکه فرستنده تاکید کنه که ضد عفونی شدست،ولی خب حداقل خیال آدم راحت تر میشه که تیتر ویروسی کمتره وخطر آلودگیش کمتره.

  5. Rezvan

    باعرض سلام وخسته نباشید ازاینکه اجناس روداخل انبارزدعفونی میکنید متشکروممنونیم اما اگربرای شهرستانیها بعدازرسیدن به دست مامورارسال نیزاقداماتی انجام دهیدممنون میشویم بادادن یک پمپ وموادزدعفونی دست مامورتون کارتن ها زدعفونی شوندتاریسک کمترشودچون الان اکثرخونه ها اپارتمان هست وواقعا سخته ما نیز خودمون تمام سعی روانجام میدهیم تا عمل زدعفونی انجام شود ازدیجی کالا بزرگ ممنون میشویم تامامشتریها روسالم نگه داره تایک عمرباسلامت کنارهمدیگه کارکنیم باتشکر

  6. آذین

    در ضمن از اینکه تو این روزای مزخرف کرونایی مجبور نیستیم بریم بیرون که اگر بریم هم جایی باز نیس و دیجی همچنان در حال تامین نیاز های ماست ازتون تشکر میکنم⁦✌????⁩

  7. آذین

    با سلام و خسته نباشید
    از تمام تلاشهای شبانه روزیتون ممنونم و از اینکه «فقط» به دیجی کالا اعتماد دارم و ازش خرید اینترنتی میکنم اصلا پشیمون نیستم،ممنون از اعتمادی که ایجاد کردی دیجی جان????????

  8. نیما

    با تشکر .مامورین ارسال نیز با دستکش و ماسک باشند خیال مشتری راحت می گردد با تشکر

    1. مصطفی

      آره واقعا نیاز هست ک اون افراد هم دستکش و ماسک داشته باشن

  9. مریم

    اینهمه زحمت کشیدید اما حیف که ماسک و ژل و محلول ضدعفونی واسه خرید ندارید و مجبوریم بخاطر خرید این اقلام به داروخانه مراجعه کنیم یا از سایت‌ها یا اپلیکیشن‌هایی این اقلام رو خریداری کنیم که مثل شما معتبر نیستند.کاش این اقلام را هم موجود کنید که ما مجبور نباشیم به داروخانه که از جاهای خطرناکه مراجعه کنیم.ممنون از خدماتی که تو این ایام ارائه دادید????

  10. النا

    سلام . ممنون که چنین اقداماتی انجام میدید. خدا قوت.
    به نظر من در چنین شرایطی حفظ سلامتی کارمندای دیجی کالا از هر چیزی مهمتره چون ابن افراد هستند که با ورود و خروجشون به مجموعه به صورت علامتدار یا بی علامت بیماری رو منتقل کنن.
    کاش میشد از کارمنداتون تست هم میگرفتید و به نوعی اگر کسی حتی بدون علامت بیمار هست مشخص بشه تا هم همکاران و هم مشتری ها خدایی ناکرده بیمار نشن.

    1. سلام؛ حفظ سلامتی همکارانمون از اولویت‌های اصلی ماست. هر روز همکاران ما در بدو ورود تب سنجی شده و اگر هرگونه علائمی داشته باشن از ورودشون به محل کار جلوگیری می‌کنیم. می‌تونید شرح اقدامات ما رو برای حمایت از همکارانمون و حفظ سلامتیشون در لینک زیر مطالعه کنید.
      https://dgka.la/1f9c1

  11. مسعود

    مایعی که برای ضد عفونی در این دستگاه مه ساز استفاده میکنید چیه ؟

  12. افشین

    سال نو همه شما مبارک
    ما دوستتون داریم و امیدواریم که همه سلامت باشید …
    سپاس از تلاش شما و زحمت همکارانتون در رسیدگی به درخواست های مردم در این شرایط قرنطینه که خودش باعث راحتی خیال حتی جزئی برای تهیه بعضی اجناس میشود

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما