آیفون ۸ را در این ویدیو ببینید

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

اگر یک طراح حرفه‌ای هستید الان زمان مناسبی است که با توجه به شایعات منتشر شده آیفون ۸ را طراحی کنید و کلی سر و صدا به راه بی‌اندازید. در چند وقت گذشته افراد زیادی سعی کرده‌اند تصور احتمالی خودشان از گوشی جدید اپل را درست کنند.

امروز هم «ولادیمیر ابشانسکی» (Vladimir Obshansky)  آیفون ۸ را با نگاهی به شایعه‌ها و خبرهای مختلف طراحی کرده‌ است. او صفحه نمایش خمیده OLED برای این گوشی در نظر گرفته که نسبت تصویر ۲:۱ را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. در واقع چیزی شبیه به گلکسی اس ۸ سامسونگ. همچنین یک دکمه خانه مجازی هم برای این تلفن همراه هوشمند در نظر گرفته شده و سنسور تشخیص اثر انگشت هم به زیر صفحه نمایش رفته است.

در پشت این گوشی دوربین دوتایی را مشاهده خواهید کرد. دوربینی که به زوم ۲X مجهز شده و ظاهر آن هم شبیه به آیفون ۷ است. البته دوربین به صورت عمودی روی گوشی قرار گرفته. در این طراحی به استفاده از ویژگی‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده روی آیفون ۸ هم اشاره شده است. در واقع اپل با معرفی iOS 11 گفته بود که چنین مضامینی را به آیفون می‌آورد و ما اطمینان داریم که آیفون ۸ زمینه ساز این اتفاق خواهد بود.

انتظار داریم که اپل آیفون ۸ را در شهریور ماه معرفی کند. در ادامه می‌توانید ویدیویی از طراحی جدید آیفون را ببینید.

 

منبع: یوتیوب
telegram_ad2_1

 

راهنمای خرید آیفون


برچسب‌ها :
دیدگاه شما

پرسش امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

۴ دیدگاه
  1. ياسين

    آیفون هیچ تغیرى نکرده وازنظرمن خودش نمیخوادتغیرکنه چون میدونه مردم علاقه زیادى به این برنددارن وبه آینده نگاه میکنه تغیروباگذرزمان انجام میده این سیاست این شرکته.

  2. علی

    ایفون از۵s به بعد نبوقش رو ازدست داد همونطور که نوکیا و sony و htc تو طراحی دیگه حرف خاصی واسه زدن ندارن حقم دارن گوشی ها دیگه به اشباع طراحی و سخت افزار رسیدن و دارن با علم روز که سرعتشم خیییلی کم شده به نسبت قبل پیش میرن که کنده و خسه کننده شده

    دو دوربین و پنجاه تا دوربین و رزولوشن ۹۰۰۰ k دوربین ۴۰ مگاپیکسل با کیفیت ۸ فقط گزروندن زمانه فقط یه پرچندار جدید که نحایتااا ۲۰ درصد از گوشی قبل بهبود یافته تره این دیگه خیلی از مردم تز جمله من رو خسته کره

    هنوزم ایفون ۶ م رو دارم و هیچ برتری کاربردی با وجود اپ استوری که پیشرفت خاصی نداشته و طراحی تکرار شده بعد از iphone 6 نمیبینم که گوشیم رو ارتقاع بدم .

    طولانی شد شرمنده بخدا ! ???? ????

  3. Amir

    چه قدر زشته ! باید لبه هاش مثل اس باشه تا به چشم بیاد

  4. شهراد

    این که کانسپته
    رسمی نیست
    ایفون هنوز گوشی جدیدی معرفی نکرده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما