آیا آیفون ۷ سفید در راه است ؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

آیفون ۷ «جت بلک» (Jet Black) یا همان مشکی براق یکی از مدل‌های محبوب بازار به حساب می‌آید و در حالی که به سرعت روی آن خط و خش می‌افتد خیلی‌ها دوست دارند آن را داشته باشند. حالا شایعه شده که اپل می‌خواهد یک مدل سفید رنگ از آیفون جدید را با نام «جت وایت» (Jet White) راهی بازار کند.

احتمالا اپل تا چند ماه دیگر مدل سفید رنگ iPhone 7 را عرضه می‌کند.

براساس اطلاعاتی که در سایت ژاپنی Macotakara قرار گرفته، برخی از تامین کننده‌های قطعات آیفون‌های جدید روی ساخت قطعاتی با رنگ سفید برای استفاده در مدل جدیدی از آیفون ۷ کار می‌کنند. این رنگ قرار است برای آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس در نظر گرفته شود. هنوز اطلاعات بیشتری از این موضوع منتشر نشده و نمی‌دانیم که آیفون‌های جدید با این رنگ کی در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

البته اپل این موضوع را تایید نکرده است؛ اما بعید نیست که بخواهد با عرضه‌ی رنگ تازه، کاربران بیشتری را به خرید محصولات جدیدش تشویق کند. اگر این شایعات صحت داشته باشند، تا چند وقت دیگر خبرهای بیشتری از این موضوع خواهیم شنید و قطعا تصاویری هم از مدل سفید رنگ به بیرون درز می‌کنند.

منبع: macotakara

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون


برچسب‌ها :
دیدگاه شما

پرسش امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

۶ دیدگاه
  1. سجاد

    من خودم جت بلک دارم و به نظرم یه جور خاصی زیبایی داره و متفاوته و مطمئن ام چیزی مثل جت وایت یا هرچه که اسمش رو بذاره هم خیلی زیبا میشه و حیف که از اول وجود نداشت وگرنه من اون رنگ رو انتخاب میکردم اما یه شایعه هم هست که ممکنه اپل یک مدل سرامیکی بسازه مثل اپل واچ سری ۲ که البته خیلی گرون تر از حالت عادی خواهد شد.

  2. ناشناس

    هم اکنون توی دیجی کالا موجود هستش

  3. حسام

    واوو… اپل به تکنولوژی رنگ جت وایت دست یافت. این رنگ بسیار امن است و منفجر نمیشود هرچند که قیمت زیادی را باید برایش پیاده شوید اما بهرحال اپل می خواهد در رقابت با رقبایی که دستیار بهتر و حسگر عنبیه ارائه می کنند عقب نماند.

    خسته نباشی دلاور
    خدا قوت نازنین پهلوان

  4. سام

    زیباترین گوشی های جهان فقط از آن اپل است

  5. بهزاد ایکس وی

    اشتباه… جت بلک براق و لاکچریه ولی خدایی سفید خوب نیست با اینکه از اپلی های دو آتیشه ام ولی این حرکت اپل رو که میخواد رنگ سفید رو بیاره توی آیفونا رو یه اشتباه کشنده میدونم که آیفون ۷ رو واقعا میکشه… همه اونایی که یه گوشی داشتن که قاب پشتیش پلاستیکی بوده و رنگ سیاهش رو خریدن کاملا با دیدن آیفون ۷ با رنگ مشکی مات احساس میکنن یه گوشی با بدنه پلاستیکی دستشونه… حالا سفید هم بیاد که واقعا یه تیر خلاصه… به نظرم منتظر آیفون ۸ بمونیم بهتره نه اینکه آیفون ۷ بد باشه نه ولی آیفون بعد یه انقلاب بزرگی قراره توش اتفاق بیوفته که مطمئنا داشتنش از داشتن آیفون ۷ دلچسب تره…بازم نظر خودته که یه گوشی با طراحی نسبتا تکراری بخرید یا یه سال صبر کنید و بهترین گوشی دنیا رو بزارید توی جیبتون؟

  6. محمد

    اینم از طرح ریجستری
    پس کی میخواد وارد ایران بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما