آخرین آپدیت بزرگ Stardew Valley محتوای تازه‌ای به بازی می‌آورد: از مزرعه‌ی جدید تا بهبود بخش آنلاین

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
به روزرسانی 1.6 بازی Stardew Valley

بازی «استاردو ولی» (Stardew Valley) یکی از بهترین بازی‌های مستقل ساخته شده در تاریخ است. این بازی توسط شرکت Concerned Ape طراحی شده و توانست موفقیت بسیار خوبی کسب کند. یکی از دلیل موفقیت «استاردو ولی» سبک بسیار خاص و متفاوت آن در دنیای گیمینگ بود. استاردو ولی برخلاف اکثر بازی‌ها به دنبال هیجان و اکشن نبود بلکه این بازی به دنبال ارائه یک تجربه آرام و بدون استرس بود.

حال پس از گذشت نزدیک به ۷ سال از عرضه این بازی شرکت سازنده تصمیم گرفته تا یک به‌روزرسانی دیگر برای آن عرضه کند. به‌روزرسانی جدید شماره ۱.۶ بازی Stardew Valley قرار است محتوای زیادی به بازی اضافه کند. شرکت سازنده اطلاعات بیشتری از این به‌روزرسانی را در اکانت توییتر خود اعلام کرد.

طبق چیزی که گفته شده، در به‌روزرسانی جدید یک جشنواره (Festival) بزرگ و چند جشنواره کوچک به بازی اضافه شده است. هر جشنواره محتوای زیادی به دنیای بازی استاردو ولی اضافه کرده و باعث می‌شود تا دنیای آن از پیش هم پویاتر شود. در نتیجه، کاربران قدیمی نیز به تجربه دوباره این بازی ترغیب خواهند شد.

به‌روزسانی 1.6 استاردو ولی

در به روزرسانی ۱.۶ نزدیک به ۱۰۰ خط دیالوگ جدید و یک سبک کشاورزی کاملاً جدید به بازی اضافه شده است. همچنین با این به‌روزرسانی همشهری‌های شما لباس تازه‌ای برتن خواهند کرد و ظاهر بازی حالت زمستانی به خود خواهد گرفت. به نوعی این به‌روزرسانی کاربران را برای استقبال از کریسمس آماده خواهد کرد.

در کنار موارد ظاهری، بخش آنلاین بازی هم بهبود پیدا کرده است. به این شکل که شما می‌توانید در گروه‌های ۸ نفره به تجربه بازی بپردازید و محدودیت بازی در زمینه آنلاین کمتر شده است. همین‌طور اینکه شرکت سازنده سرورهای بازی را نیز بهتر کرده تا کاربران تجربه آنلاین بهتری نسبت به قبل داشته باشند.

هنوز تاریخ دقیق عرضه به‌روزرسانی شماره ۱.۶ اعلام نشده است. با این حال طبق چیزی که در اکانت شرکت سازنده منتشر شده، تیم سازنده قصد عجله ندارد و تمام تلاش این گروه ارائه بهترین تجربه به کاربر است. در نتیجه این به‌روزرسانی همچنان در دست ساخت بوده و امکان دارد که تغییراتی در آینده داشته باشد.

شرکت سازنده کار ساخت این به روزرسانی را تقریباً به اتمام رسانده است. با این حال این شرکت قصد دارد تا مشکلات آن را تا جایی که می‌شود برطرف کند. در نتیجه تیم سازنده در حال آزمایش این به‌روزرسانی بوده و قرار است آن را به بهترین نحو عرضه کنند. به همین خاطر، امکان دارد تا زمان عرضه‌ی به‌روزرسانی شماره ۱.۶ هنوز زمان زیادی باقی مانده باشد.

منبع: Destructoid

بخوانید: مصائب یک‌نفره بازی ساختن؛ داستان ساخت دره‌ی استاردو

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی


کنسول بازی سونی مدل PlayStation 5 ظرفیت 825 گیگابایت ریجن 1200 آسیا

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت


دیدگاه شما

پرسش امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

۲ دیدگاه
  1. امیرشایان

    ای کاش بخش آنلاین به نسخه مبایل هم اضافه شه

  2. ایکس

    کدوم تیم؟ استاردو ولی به تنهایی و توسط اریک بارون ساخته‌شده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما