گوشی بیل گیتس چیست؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر شما کدام تلفن همراه هوشمند بهتر است؟ گوشی‌های اندرویدی بهتر هستند یا گوشی‌های آیفون؟ شاید هم ویندوز فون؟ خیلی از ما اگر بخواهیم گوشی جدیدی بخریم یا به سمت اندرویدی‌ها میرویم یا آیفون می‌خریم. حالا فکر می‌کنید که بیل گیتس، مدیرعامل سابق مایکروسافت از چه گوشی استفاده می‌کند؟ آیا او یک گوشی ویندوزی دارد؟ یا از گوشی دیگر شرکت‌ها استفاده می‌کند. گیتس به تازگی گفته شده که از یک گوشی اندرویدی استفاده می‌کند؛ اما به مدل آن اشاره نکرد. البته که بیل گیتس گفت گوشی اندرویدی که دارد با نرم‌افزارهای مایکروسافت پر شده است.

با توجه به بازار گوشی‌های هوشمند کشور آمریکا، بیل گیتس به احتمال زیاد از ال‌جی، سامسونگ، موتورولا، گوگل یا HTC یک گوشی خریده است؛ اما احتمال اینکه او یک گوشی ساخت سامسونگ را داشته باشد بسیار زیاد است.

رابطه مایکروسافت با سامسونگ بسیار خوب است. آنقدر خوب که از زمان عرضه گوشی گلکسی اس ۶، مدل‌هایی از این تلفن همراه هوشمند راهی بازار می‌شدند که به نظر افزارهای مایکروسافت مجهز شده بودند. حتی چنین مدلی برای گلکسی اس ۸ هم معرفی شد که به شکل خاص در فروشگاه مایکروسافت به‌فروش می‌رفت.

حالا انتخاب‌های بیل گیتس به گلکسی اس ۶، گلکسی اس ۷، گلکسی اس ۸، گلکسی نوت ۵ و گلکسی نوت ۸ محدود می‌شود. مایکروسافت در سال ۲۰۱۵ گوشی پرچم‌دار در بازار معرفی کرده بود به همین دلیل دو محصول گلکسی اس ۶ و گلکسی نوت ۵ از جمع رقبا حذف می‌شوند. دو گوشی گلکسی نوت ۸ و گلکسی اس ۸ هم خیلی جدید هستند و به نظر نمی‌رسد که بیل گیتس به این زودی این دو تلفن همراه هوشمند را خریداری کرده باشد. پس تنها انتخاب گلکسی اس ۷ خواهد بود. در واقع می‌توانیم ۱۰۰درصد اطمینان داشته باشیم که مدیرعامل مایکروسافت از گلکسی اس ۷ استفاده می‌کند.

 

منبع: venturebeat



دیدگاه شما

پرسش امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

۴ دیدگاه
  1. حسین میم

    ایول بامزه بود 🙂

  2. کتیبه سپید

    اصلا چه اطمینانی وجود داره که بیل گیتس حتما یه پرچمدار دستشه؟ بیل گیتس اونقدر جوون نیست که خودشو با گوشی خفه کنه، خیلی بیشتر از ما می دونه که پرچمدار های فعلی فقط الکی روی کاغذ قوی هستن و عدد سخت افزارشون بالا میره، و اجازه نمی داده بچه هاش تا ۱۴ سالگی موبایل داشته باشن. با کنار هم گذاشتن این اطلاعات، میشه حدس زد که نگاه اون به گوشی با نگاه ما متفاوته که هر سال اون همه خرج می کنیم که همون محصول تکراری رو تحویل بگیریم. اون خودش یکی از تولید کنندگان این دستگاه هاست و می دونه که نباید تفاوت این دستگاه ها رو خیلی جدی بگیره و الکی پولشو هدر بده؛ همین می تونه یکی از دلایلی باشه که آیفون نخریده.
    خلاصه این اطلاعات رو هم درنظر بگیرید. شاید یه میان رده دستش باشه. دیگه نمیشه انکار کرد که تکنولوژی موبایل این چند سال درجا زده؛ بعیده خودشون این دنیای خیالی که برای ما ساختن رو باور کنن.

  3. Benyamin.TD

    واقعا خنده دار بود!
    یجوری نوشته شده در واقع می‌توانیم ۱۰۰درصد اطمینان داشته باشیم که مدیرعامل مایکروسافت از گلکسی اس ۷ استفاده می‌کند انگار عکسش با این گوشی پخش شده!!!
    اصلا معلوم نیست گوشی سامسونگ باشه!!!
    بیل گیتس با این همه پول احتمال زیاد یه گوشی لوکس باید داشته باشه!

  4. ///mahdispd

    یاشاسین سامسونگ

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما