[ویدیو] چگونه با اثر Bokeh در آیفون ۷ پلاس عکس‌برداری کنیم

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوشی‌های امسال اپل، یعنی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس، تفاوت‌های زیادی با مدل‌های دو سال اخیر این شرکت ندارند. به همین دلیل هم اپل در کنفرانس رونمایی از گوشی‌های امسال خودش، زمان زیادی را صرف معرفی رنگ سیاه یا نرم‌افزارهای سلامتی‌اش کرد. با این حال، آیفون ۷ پلاس و دوربین دوتایی این گوشی، عکس‌برداری این گوشی را تا حد زیادی،‌ بهتر کرده است.

پس از اینکه نسخه‌ی بتای iOS 10.1 را نصب کردید، می‌توانید در دوربین آیفون ۷ پلاس، گزینه‌ی جدیدی به اسم Portrait ببینید.

قابلیت تنظیم عمق میدان، چند وقتی است که در گوشی‌های اندرویدی بالا رده مثل Huawei P9 وجود دارد. اپل در کنفرانس رونمایی از آیفون ۷، از این قابلیت برای مدل پلاس گوشی‌اش رونمایی کرد. اما قابلیت تنظیم عمق میدان، هنوز برای آیفون ۷ پلاس عرضه نشده است. قرار است این قابلیت در iOS 10.1 به آیفون ۷ پلاس اضافه شود. در حال حاضر، بتای این نسخه از سیستم عامل اپل عرضه شده و می‌توانیم نگاهی به تنظیم عمق میدان در مدل پلاس آیفون ۷ بیاندازیم.

بر و بچه‌های وب‌سایت Cnet، ویدیویی ساخته‌اند و در آن، چگونگی عکس‌برداری با استفاده از دوربین دوتایی آیفون ۷ را، طوری که سوژه‌ی عکس اهمیت بهتری پیدا کند، آموزش داده‌اند.

تنظیم عمق میدان، اثر Bokeh هم نامیده می‌شود. پس از اینکه نسخه‌ی بتای iOS 10.1 را نصب کردید، می‌توانید در دوربین آیفون ۷ پلاس، گزینه‌ی جدیدی به اسم Portrait ببینید. این اسم با اینکه به عکس‌برداری از افراد اشاره دارد، اما روی هر سوژه‌ای کار می‌کند.

می‌توانید در ویدیوی زیر، نحوه‌ی عکسبرداری در حالت Portrait آیفون ۷ را ببینید.‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Cnet



برچسب‌ها :
دیدگاه شما

پرسش امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما