ناکامی اپل در فروش آیپد

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اپل در سه‌ ماهه‌ی نخست سال ۲۰۱۶، یعنی در زمستان امسال، فروش خوبی نداشته. در واقع برای اولین بار در تاریخ این شرکت است که فروش آیفون در مقایسه با سال گذشته کاهش پیدا کرده و پیش‌بینی می‌شود که فروش آیپدهای این شرکت هم روند کاهشی داشته باشد.

Digitimes Research پیش‌بینی می‌کند که شرکت اپل در سه ماهه‌ی زمستان ۹٫۸ میلیون دستگاه آیپد را به فروش برساند که ۳۹٫۱ درصد کم‌تر از سه ماهه‌ی گذشته خواهد بود

شرکت اپل در سه ماهه‌ی نخست سال ۲۰۱۵ (یعنی در زمستان سال گذشته) تعداد ۷۴٫۵ میلیون دستگاه آیفون در بازار جهانی فروخته بود که باورنکردنی به نظر می‌رسید. اما فروش آیفون‌ها در سه ماهه‌ی نخست سال ۲۰۱۶، یعنی زمستان امسال، ۷۴٫۸ میلیون دستگاه بود که انتظار می‌رفت خیلی بیش‌تر از این‌ها باشد.

علاوه بر این‌که انتظار می‌رود فروش آیفون در سه ماهه‌ی دوم امسال (بهار ۱۳۹۵) کم‌تر از سال گذشته باشد، فروش آیپدهای اپل هم احتمالا روند رضایت‌بخشی نخواهد داشت.

Digitimes Research پیش‌بینی می‌کند که شرکت اپل در سه ماهه‌ی زمستان ۹٫۸ میلیون دستگاه آیپد را به فروش برساند که ۳۹٫۱ درصد کم‌تر از سه ماهه‌ی گذشته خواهد بود و ۲۰ درصد هم کم‌تر از سال قبل.

در حال حاضر ۲۱ درصد بازار جهانی تبلت در دست اپل است، سامسونگ با ۱۴ درصد در جایگاه دوم قرار دارد، لنوو و آمازون به ترتیب با ۷٫۲ و ۵٫۸ درصد، سومین و چهارمین برندهای پرفروش تبلت در بازار هستند و هوآووی با ۴ درصد در رتبه‌ی پنجم قرار دارد.

منبع: Phone Arena

راهنمای خرید آیفون


برچسب‌ها :
دیدگاه شما

پرسش امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

۳ دیدگاه
  1. Next is Now

    اپل رو به زواله

    1. فرشاد

      فعلا که از همه برند ها فروشش بالاتره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما