گلکسی S8 کی راهی بازار می‌شود؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شایعات مختلفی درباره‌ی زمان عرضه‌ی پرچم‌دار بعدی سامسونگ شنیده می‌شوند. خیلی‌ها می‌گویند که این گوشی زودتر و خیلی‌ها می‌گویند که این تلفن همراه هوشمند دیرتر از زمانی که انتظار داشتیم راهی بازار می‌شود. در حالی که دیروز گفته می‌شد این گوشی دیرتر راهی بازار می‌شود، امروز خبرگزاری‌های کشور کره‌ی جنوبی به این موضوع اشاره می‌کنند که گلکسی S8 برای جبران ضرر گلکسی نوت ۷ زودتر راهی بازار می‌شود.

گلکسی S8 قبل از نمایشگاه MWC 2017 معرفی خواهد شد.

سامسونگ در چند سال گذشته گوشی‌های پرچم‌دار سری S را در مراسم MWC معرفی می‌کرد. مراسمی که اوایل اسفند ماه برگزار می‌شود. حتی انتظار داشتیم که گلکسی S8 در MWC سال ۲۰۱۷ معرفی شود؛ اما به نظر می‌رسد که باید زودتر منتظر معرفی این تلفن همراه هوشمند باشیم.

برخی از تحلیلگران بر این باور هستند که عرضه‌ی زود هنگام گلکسی S8 باعث می‌شود که سامسونگ بتواند اعتماد مردم را به دست بیاورد. این شرکت قصد دارد خاطره‌ی تلخ نوت ۷ را هرچه سریع‌تر از ذهن کاربران پاک کند.

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که گلکسی S8 با تغییرات فراوانی راهی بازار می‌شود و به همین دلیل این محصول یک تفاوت اساسی با سایر محصولاتی که تا این لحظه از طرف سامسونگ شاهد بودیم، راهی بازار می‌شود.

منبع: businesskorea

  ‌‌‌‌

telegram_ad2_1

 



برچسب‌ها :
دیدگاه شما

پرسش امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

۱۱ دیدگاه
  1. rara

    تا ۲۱ آوریل ینی یک ماه دیگه در امریکا و کره عرضه میشه.کسی نمیدونه چقد بعدش طول میکشه تا بیاد ایران.حدودا برای هر گوشی این فاصله زمانی چقد هست؟

  2. Next is Now

    بی صبرانه منتنظر پادشاه جدید هستیم

  3. کامران

    با پیشرفت ها مهمات سازی سامی بیشتر آشنا شوید…
    این شما و این هم گلکسی S8….

  4. mahdispd

    چه شود…
    دل تو دلم نیس

  5. sourena

    منتظر ورود جدیدترین سلاح گرم جدید سامسونگ به دنیایتکنولوژی هستیم

  6. sepehr

    حالا همین معرفی زود تر از موعد s8 بازم باعث میشه اینم گند بزنه. بشین سر جات سامی تو این کاره نیستی.

    1. علی

      همین برندی که میگین بشینه سر جاش عامل اصلی کاهش فروش اپل بوده بهترین گوشی سال ۲۰۱۵ رو زده و از تولید کننده های اصلی رم و صفحه نمایش ایفون بعدیه ایده ی صفحه نمایش خمیده ی ایفون بعدی هم از اون گرفته شده همچنین محبوب ترین و بهترین گوشی اندرویدی رو زده و البته احتمالا امسال هم میتونه عنوان بهترین گوشی سال ۲۰۱۶ رو از طرف اس ۷ اج به دست بیاره با وجود این که پرچمدارش خیلی از رقبا قدیمی تره. که البته یه اشتباه بزرگ هم در ساخت نوت ۷ کرد که غرامتش رو هم داد تا کسی ضرر نکنه.پس فقط تعصب زیاد میتونه باعث بشه کسی چنین حرف درباره ی سامسونگ بزنه.

      1. حبیب

        اشتباه میکنی دلیل اصلیش شرکت های چینی و صد البته خود اپل که خیلی تغییرات ایجاد نکرده و نظر دوستمون در مورد معرفی زود هنگام اس ۸ کاملا درسته چون نوت ۷ همین بلا سرش امد.نکته بعد اپل اصلا صفحه خمیده نمیزنه چون خودش میدونه که کارایی نداره و در مورد خوب بودن اس ۷ هم درست میگین عالیه ولی توجه کن نوت ۷ سی پی یوش از ۶اس پارسال ضعیف تر بود پس تو هر چیزی سامی از اپل بهتر باشه در زمینه سرعت نیست.موفق باشید

  7. Amir

    خیلی منتظرم واسه معرفی این گوشی به نظرم قراره گوشیه نسبتا بی نقصی باشه

    1. آريا

      امیدوارم از لحاظ بدنه کلا با سری قبلی متفاوت باشه
      یه وقت مثله نوت ۵ نشه پا خواهر کوچیک دوستم بره روش خرد شه…

      1. علی

        فعلا که اپلم تازه داره تصمیم میگیره گوشی های بعدیش رو همین جوری بزنه سونی هم خیلی وقته از همین جور بدنه هایی در گوشی هاش استفاده میکنه ( البته غیر از پرچمدارا ی امسالش که خیلی از منتقد ها هم دارن به این موضوع خرده میگیرن) پس فکر نکنم نیازی به تعویض بدنه باشه. من خودم از اس ۶ بدون کاور استفاده میکنم تا حالا هم مشکلی از نظر مقاومت باهاش نداشتم نمیدونم چجوری خواهر کوچیک دوستتون یه نوت رو شکسته من خودم بار ها پام رو گوشیم اومده.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما