مایکروسافت، اپل و گوگل با رقیب سامسونگ شریک می‌شوند

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

احتمال دارد تا یک سال دیگر قدرت انحصاری سامسونگ در تولید پنل‌های OLED از بین برود. طبق جدیدترین اخبار شرکت‌های اپل، گوگل و مایکروسافت برای تولید پنل‌های OLED منعطف یک شراکت تجاری با LG را آغاز کرده‌اند.

اینکه بشنویم اپل برای تولید پنل‌های OLED به دنبال یک شریک دیگر می‌گردد اصلا عجیب نیست چون در شایعات و اخبار زیادی شنیده‌ایم که این شرکت قصد استفاده از این صفحه‌نمایش‌ها را در آیفون ۸ دارد و طبیعتا یافتن شرکای دیگر در کنار سامسونگ و از بین بردن انحصار این شرکت به نفع اپل است. اما شنیدن نام شرکت‌هایی مثل گوگل و مایکروسافت تا حد زیادی برای‌مان تعجب‌برانگیز است.

اما منبع خبری می‌گوید شرکت گوگل به در اختیار گرفتن صفحه‌نمایش OLED منعطف برای به‌کار بردن آن در مدل‌های بعدی گوشی پیکسل خود علاقه‌مند است و مایکروسافت هم قصد خرید این صفحه‌نمایش‌ها را برای خطوط تولید محصولات سرفیس خود دارد. به هر حال سه مشتری بسیار قدرتمند با پول و علاقه‌ فراوان باعث شده‌اند که شرکت ال‌جی همکاری را بپذیرد و ظاهرا به این شرکت‌ها قول داده تولید انبوه پنل‌های OLED را از سال دیگر آغاز کند. به هر طریق باید منتظر ماند و دید که این چالش جدید چه تاثیری بر شرکت‌های سفارش‌‌دهنده دارد و همچنین شرکت‌های قدرتمند تولیدکننده مثل سامسونگ را چطور متاثر می‌کند؟

 

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1



دیدگاه شما

پرسش امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

۳ دیدگاه
  1. امیر

    این مسئله باعث میشه که پول اون شرکتا بره تو جیب الجی وگرنه برا سامسونگ جز از دست دادن سود حاصل از فروش پنل واکنش دیگه ای نداره.میشه گفت سامسونگ تو تامین قطعاتش خودش بیشترین نقش رو داره و در این زمینه وابسته به هیچکدوم از شرکتای دیگه نیست.

  2. سام

    سامسونگ وضعش هر روز وخیم تر میشود اگر این خبر صحت داشته باشد اثرش تو اینده به خوبی حس میشه و سامسونگ رو به افول گذشته بر می گردونه

  3. سان.

    امیدوار بودم ماکروسافت با سامسونگ شریک تولید فون های هیبریدی میشد.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما