قدردانی کوچک دیجی‌کالا از کادر درمان قهرمان

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
حمایت از کسب و کارها در دوران کرونا

برای قدردانی  از بخشی از  عزیزان کادر درمان در بیمارستان‌های سانتر کرونا در تهران که شبانه‌روز و قهرمانانه در تلاشند تا زودتر به روزهای خوشمان برگردیم با هماهنگی سازمان نظام پزشکی کشور، وزارت بهداشت و کمپین نفس، روزانه ۲۰۰ بسته مواد غذایی و اقلام ضروری رایگان اهدا می‌شود تا بخشی از دغدغه خانواده‌هایشان برای تأمین ضروریات این روزها مرتفع شود.

این بسته‌ها تا کنون به قهرمانان کادر درمان در بیمارستان فیروزگر و سینا اهدا شده است و بسته‌های سایر بیمارستان‌های سانتر  کرونا نیز در روزهای آتی اهدا خواهد شد.

همچنین یکی از نیازهای بیمارستان امام خمینی تهران در این روزها تبلت‌‌هایی برای ارتباط تصویری کارکنان و بیماران قرنطینه با خانواده‌ خود بود، که این تبلت‌ها نیز اهدا شدند.

برای سلامتی کادر درمان قهرمان کشور؛ پرستاران، پزشکان، بهیاران، نیروهای خدماتی و سایر عزیزانی که این روزها در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کشور فداکارانه در خط مقدم مبارزه با کرونا ایستاده‌اند، دعا می کنیم. تمام مردم ایران سپاس‌گزار این عزیزان هستند و این بسته‌ها قدردانی کوچک و ناچیز دیجی‌کالا در مقابل این فداکاری بزرگ است.

حمایت از کسب و کارها در دوران کرونا

به روز رسانی (۹۹/۱/۲۰):

تاکنون این بسته‌ها به بیمارستان‌های فیروزگر، سینا و امام خمینی ارسال شده است و در روزهای آینده به سایر بیمارستان‌های سانتر کرونا ارسال خواهد شد.

همچنین تعدادی تبلت برای ارتباط بیماران بخش کرونا با خانواده به بیمارستان امام خمینی اهدا شده است.

به روز رسانی (۹۹/۲/۱):

در ده روز گذشته ۸۰۰ بسته به بیمارستان‌های سینا، فیروزگر، فیروزآبادی، رسول اکرم و هاشمی نژاد ارسال شده است.

به روز رسانی (۹۹/۲/۸):

ارسال ۹۰۰ بسته اهدایی از طرف دیجی‌کالا برای رزیدنت‌های بخش کرونای بیمارستان‌های تهران

اقدامات دیجی کالا در دوران کرونا اقدامات دیجی کالا در دوران کرونا اقدامات دیجی کالا در دوران کرونا اقدامات دیجی کالا در دوران کرونا اقدامات دیجی کالا در دوران کرونا
  • اقدامات دیجی کالا در دوران کرونا
  • اقدامات دیجی کالا در دوران کرونا
  • اقدامات دیجی کالا در دوران کرونا
  • اقدامات دیجی کالا در دوران کرونا
  • اقدامات دیجی کالا در دوران کرونا


دیدگاه شما

پرسش امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

۹۸ دیدگاه
  1. شهرام

    با درود ؛ کار زیبایی بوده و سپاس از توجه شما ، اما از طرف دیگر بهتر است به وظیفه ی اصلی خودتون برسید و تمرکز را بر خدمات رسانی به مردم بگذارید تاکمتر به خاطر خرید از خانه بیرون برن فاصله ی زمانی خرید من تا تحویل نوزده روز هست ؛ کمک به نرفتن مردم بیرون از خونه کم از کاری که کادر درمان میکنن نداره .
    در ضمن پرداخت درب منزل هم فعال کنید کارت اعتباری ربطی به شیوع کرونا نداره ‌.
    با سپاس

  2. بهرام

    خدا خیرتون بده . باریکلا

  3. محمدی

    بسیاااار عالی…دستتون بی بلا… ایشالا همیشه مثل قبل بهترین سایت فروش آنلاین بمانید

  4. صادقی

    دیجی کالا همیشه کنار خانواده ها بوده . اینبار هم کنار کادر زحمتکش بیمارستان ها.خسته نباس=شد و خدا قوت به همه پرسنل زحمتکش دیجی کالا . من چند ساله مشتری پرو پا قرص دیجی کالا هستم . در ایام کرونا هم مدام ازش خرید کردم . فقط کاشکی میشد اقلامی مثل ماسک و الکل و… هم که قبلا برای فروش میذاشتین بازم بذارین که تو این ایام هم کنار خانواده ها باشین .

  5. ناشناس

    با سلام بهتر است به وظیفه ی اصلی خودتون برسید و تمرکز را بر خدمات رسانی به مردم بگذارید تاکمتر به خاطر خرید از خانه بیرون برن فاصله ی زمانی خرید من تا تحویل نوزده روز هست ؛ کمک به نرفتن مردم بیرون از خونه کم از کاری که کادر درمان میکنن نداره .
    در ضمن پرداخت درب منزل هم فعال کنید کارت اعتباری ربطی به شیوع کرونا نداره ‌.
    با تشکر.

    1. سلام؛ بابت طولانی شدن بازه‌های ارسال متاسفیم. ما هم مثل دیگر کسب‌و‌کارهای حوزه «تجارت الکترونیک» دنیا با افزایش شدید تقاضا از سمت مشتریان روبه‌رو هستیم که باعث طولانی‌تر شدن بازه‌های ارسال سفارش ‌ها شده.با تلاش شبانه‌روزی همکارانمون در بخش عملیات و جذب نیروهای جدید، سعی داریم ظرفیت ارسال رو افزایش بدیم. محدودیت‌ها و اقدامات ما رو در این راستا، می‌تونید در لینک زیر مطالعه کنید.
      https://dgka.la/lisc

  6. هوشنگ اناری

    تشکر از زحماتی که برای کادر درمان می کشید .

    1. محمد

      درسته

  7. لیندا

    من پرستار کرونا مثبت های بیمارستان ضیائیان هستم.
    دست شما درد نکنه …..خبرش هم شعف به دلمون میندازه…
    ممنونم…

  8. آموزنده

    سلام
    دستمریزاد به نیت و همتتون.
    ما پرسنل کادر درمانی آسایشگاه خیریه سالمندان و معلولین کهریزک به عنوان عضو کوچکی از جامعه بزرگ بهداشتی درمانی کشور که به طور خاص افتخار خدمت به سالمندان و معلولین رو در این شرایط داریم از توجهتون به امثال ما بسیار سپاسگزاریم.
    دلگرم محبت شما به خانواد بزرگ درمانی کشور هستیم.

  9. خسرو

    سلام و تشکر و احترام و آرزوی سلامتی برای تک تک کارکنان دیجیکالا , برای زحمت و تلاش در این روزهای سخت ..امیدوارم همگی شاد و سلامت باشید .

  10. افشین

    دروووود بر شما و هرچی ایرانی ایران پرست

    نوروز بر شما و همکارانتون مبارک باشه

    این ایام سخت وپر اضطراب بالاخره به پایان میرسد و صفحه ای از برگ کتاب تاریخ میشود که روزگاری ایندگان ما با خواندن ان به نیکانشان که ما باشیم به خاطر کمک و دستگیری یکدیگر در شرایط بحرانی افتخار خواهند کرد…
    امید که اینگونه شود .
    سپاس از شما بابت کمک هرچند کوچک به کادر پزشکی

  11. خانواده درمان از اراک

    فقط پرسنل درمان تهران دارن زحمت می کشند و بقیه شهرها و روستاها هیچ کاره ان؟ چرا همیشه وقتی صحبت از قدردانی میشه تهرانی ها مورد تفقد قرار می گیرن و بقیه دیده نمی شن؟ تا بوده چنین بوده و تا هست چنین است. از دیجی کالا بیشتر از این انتظار داشتم.!!

  12. سمیه

    این روزها کمتر از اسم پرسنل آزمایشگاه یاد میشه در صورتیکه تعیید اصلی بیماری اشخاص با ازمایشگاست که شبانه روز در حال کارندو با نمونه هایی که همه درحال فرار از این نمونه هاند مدام در تماس و کار اصلیشون با این نمونه هاست ، ادم دلش براشون میگیره، ولی باز هم ممنون از دیجیکالا بخاطر قدر دانی قشنگش ، کاش میتونستن خودشون تک تک به این فرشته ها هدایاشونو میدادن تا این وسط کادر شیفتی اداری که معمولا دور تر از این قضایاهستن صاحب این هدایا نشن و بچه های در تماس مستقیم با نمونه های سخت و خطرناک بی نصیب از این هدایا ، بازهم ممنون

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما