قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن در گلکسی نوت ۷ چه پیشرفت‌هایی داشته است؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

سامسونگ با معرفی گلکسی S7 و گلکسی S7 اج قابلیت جدیدی با نام صفحه نمایش همیشه روشن را هم معرفی کرد. این ویژگی باعث می‌شود که ساعت و برخی از اعلان‌ها همیشه روی صفحه نمایش گوشی نشان داده شوند. این ویژگی باتری بسیار کمی مصرف می‌کند که در مقایسه با روشن کردن صفحه نمایش برای چک کردن ساعت و اعلان‌ها، کمتر است.

البته این ویژگی از نرم‌افزارهایی که سامسونگ نساخته بود، پشتیبانی نمی‌کرد و به همین دلیل چندان کاربردی نبود؛ اما سامسونگ ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن را در گلکسی نوت ۷ ارتقا داده است. این ویژگی اکنون از نرم‌افزارهایی که سایر شرکت‌ها ساخته‌اند را هم پشتیبانی خواهد کرد و می‌توانید اعلان تمام برنامه‌های پیام‌رسان را روی آن ببینید. به طور مثال از این پس می‌توانید اعلان‌های اینستاگرام، فیسبوک مسنجر و نرم‌افزارهی دیگر را در این قسمت مشاهده کنید.

در حالت صفحه نمایش همیشه روشن اگر دوبار روی اعلان‌ها تپ کنید، مستقیم به داخل اپلیکیشن مربوطه می‌روید و می‌توانید آن‌ها را بخوانید. حتی با قلم مخصوص گلکسی نوت ۷ هم می‌توانید با صفحه نمایش همیشه روشن کار کنید. می‌توانید در حالت صفحه نمایش روشن برای خودتان یادداشت بنویسید و حتی موسیقی‌های خودتان را کنترل کنید.

اگر به باتری گوشی خودتان خیلی اهمیت می‌دهید، این ویژگی مورد توجه‌تان قرار خواهد گرفت. برای انجام دادن هر کاری به روشن کردن کامل صفحه نمایش نیاز نخواهید داشت و به همین دلیل گوشی مدت زمان بیشتری روشن می‌ماند. در ادامه می‌توانید ویدیوی منتشر شده از این ویژگی جدید و بهبودهای آن در نوت ۷ را ببینید:

‌‌‌‌منبع: Phone Arena

‌‌‌‌
مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا



برچسب‌ها :
دیدگاه شما

پرسش امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

۸ دیدگاه
  1. بهروز

    بی نهایت منتظر اومدنش به ایران هستم

  2. Next is Now

    قابلیت های جدید قلم S PEN و صفحه نمایش همیشه روشن واقعا عالین
    در ضمن خدمت دوستان عرض کنم که اسکنر عنبیه چشم مایکروسافت پدر آدم رو در میاورد تا شناسایی بشه و قابل قیاس با مال سامی نیست که در کمتر از یک پلک زدن یا در اصطلاح چشم به هم زدن شناسایی میشه و گوشی رو آنلاک میکنه

  3. ali

    درسته کپی کرده اما هر شرکتی حق داره از بهترین تکنولوژی در محصولات خود استفاده کنه که سامسونگ هیچی درست نکرده فقط صفحه نمایش خمیده داره که اونم هیچ شرکتی نیومده ازش کپی کنه

  4. سام

    هیچی باطری رو میخوره تا خرخره این هم نبوغ دیگری از کپی اشتباهی

    1. Ali S

      هه حتی نمیدونه این فناوری چطوری کار میکنه و مصرف باتری چطوره!

  5. هادی

    سامسونگ نه تنها قابلیت اسکنر عنبیه چشم رو از ماکروسافت کپی برداری کرده، بلکه همین خاصیت ” نمایشگر همیشه روشن” هم دقیقا همون قابلیت ” گلنس اسکرین” در گوشیهای ماکروسافته.

    من تا به امروز از سامسونگ به جز گوشه خمیده نمایشگر هیییچ نوآوری واقعی ندیدم.فقط کپی برداری از اپل و اخیرا هم دو نوآوری جعلی کپی شده از ماکروسافت.

    1. هومن

      مورد نداره دوست عزیز شما خودتو زیاد ناراحت نکن با همین کپی ها (به قول شما) سامسونگ رو قله ایستاده حالا شما دنبال کپی باش.

  6. کسری

    امیدوارم که با قیمت خوبی ارائه بشه!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما