شیائومی Mi Band 2 را تا اوایل پاییز در دسترس عموم قرار می‌دهد

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شیائومی Mi Band 2، گجت پوشیدنی شرکت شیائومی که اخیرا با صفحه نمایش OLED و قابلیت‌های ضد گرد و غبار و ضد آب و قیمت ۲۳ دلار معرفی شد از پاییز امسال برای فروش در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

این مچ بند نسبت به مدل قبلی پیشرفت‌هایی داشته است. گجت سلامتی برای شمارش ضربان قلب و سنجش خواب،نمایشگر OLED نشانگر زمان، شمارش تعداد گام‌ها، قابل‌استفاده تا ۲۰ روز بعد از یک‌بار شارژ کامل، مجهز به سنسور شتاب‌سنج و ضربان‌سنج، داشتن دکمه‌ای با اندازه‌ی ۰.۰۵ میلی‌متری و بسیار باریک، ارتقای الگوریتم گام‌شمار، دارای بند سیلیکونی ضدآلرژی، مجهز به نسل دوم بلوتوث ۴.۰ برای اتصال ثابت و قیمت مناسب و مقرون به‌صرفه ۲۳ دلاری از ویژگی‌هایی هستند که این محصول را برای خریداران جذاب می‌کند.

Untitled-1

گرچه تا همین امروز هم این گجت پوشیدنی در برخی خرده فروشی‌ها به فروش می‌رسید اما به دلیل کمبود عرضه آن قیمت از آنچه عنوان شده بود بالاتر بود و در حدود ۳۵ دلار به خریداران عرضه می‌شد. اما شرکت هوآمی (Huami) که به تولید این گجت می‌پردازد اعلام کرده که به زودی تولید آن را دوبرابر خواهد کرد تا به تقاضای موجود پاسخ دهد. گرچه در حال حاضر این محصول در وبسایت شرکت شیائومی موجود نیست اما گفته شده تا پاییز امسال عرضه آن افزایش می‌یابد و به راحتی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

‌ ‌

منبع: GSMArena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ



برچسب‌ها :
دیدگاه شما

پرسش امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما