راهنمای استفاده از سرویس پرداخت در محل دیجی‌کالا

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به کاربران محترم توصیه می‌شود جهت تسریع در پردازش سفارش، پرداخت خود را به صورت اینترنتی انجام دهند. با این وجود، برای آسودگی بیشتر آن دسته از مشتریانی که تمایل دارند هزینه سفارش خود را هنگام دریافت آن پرداخت کنند، دیجی‏‌کالا این امکان را فراهم آورده است که در صورتی که آدرس تحویل سفارش آن‌ها، تهران یا یکی از شهرهای تحت پوشش تحویل اکسپرس دیجی‌کالا باشد، هزینه را هنگام تحویل گرفتن سفارش پرداخت کنند. لازم به ذکر است، سفارش‌هایی که از طریق باربری ارسال می‌شوند یا مبلغ آن‌ها بیشتر از سی میلیون ریال است، لازم است پیش از ارسال، از طریق پرداخت اینترنتی تسویه شوند. از آن‌جا که همگی ماموران تحویل سفارش دیجی‏‌کالا دستگاه‏‏‌های کارت خوان سیار (POS) همراه دارند، می‌توان هنگام تحویل سفارش در محل، با استفاده از کارت‌های عضو شبکه شتاب پرداخت خود را انجام داد.

این مطلب را هم ببینید: امکان پرداخت آنلاین تا لحظه تحویل کالا در دوران کرونا فراهم شد



دیدگاه شما

پرسش امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

۱۲۶ دیدگاه
  1. علیرضا معتمدی مقدم

    در صورت مرجوعی مبلغ برگردانده می شود یا جنس سفارش شده تعویض می شود؟

  2. mohsen

    چگونه از دیجی کالا شماره کارت بگیریم کارت به کارت کنیم

  3. سید سعید شفیعی

    سلام چطور پرداخت در محل فراهم شد ؟ من کلی خرید پرداخت در محل داشتم ولی چند خرید آخری ک داشتم کلا این گزینه رو حذف کردید و کلی ب مشکل خوردم .قبلا با مدیریت هزینه وقتی توکارتم خالی هم بود خیلی راحت خرید میکردم و تاموعد مقرر هزینه محصول در کارتم موجود میشد و درب منزل پرداخت میکردم .
    با این شرایط مخصوصا تو این اوضاع اقتصادی دیگه از دی جی انتظار نمی‌رفت ک شرایط خریدو سخت کنه در صورتی ک الان تمامی فروشگاه های اینترنتی پرداخت در محل دارند و یکی از پیشرو ترین فروشگاه های ایران میاد و حذف گزینه میکنه .در صورتی ک یکی از اولین های راه اندازی این آپشن بوده .
    امیدوارم دست اندر کاران محترم ب نظرات این همه طرفدار و مشتری های خودشون گوش کنن و احترام متقابل باشه.
    ممنون ک قسمت انتقادات فعال هست

  4. مصطفی

    سلام
    ما که اتباع هستیم نمیتونیم رمز دوم بگیریم حتی کارت هامونم مسدود کردن میشه بالا ۲۰ میلیون تومن هم از طریق کارت کشیدن پرداخت کنیم یا یه شماره کارت بزارید که پولو بفرستیم چک کنید با تشکر.

  5. رضا زینالی

    من گزینه پرداخت در محل و ردم الان پولم جور نشده الان چی میشه؟

  6. امیر

    با سلام احترام

    برای اینکه هم مروتکل های بهداشتی رعایت شود و هم پرداخت در محل مجدد راه اندازی شود پیشنهاد میکنم:
    یک شماره کارت از سوی پیک محترم دیجی کالا اعلام و بصورت کارت به کارت اعلام گردد و پس از تایید توسط پیک محترم مرسوله تحویل خریدار گردد و هزینه جابجایی وجه بین فروشنده و خریدار بطور مساوی باشد.

  7. امیر

    سلام و ارادت
    باید قبول کنیم با تمام مشکل هایی که در سر راه دیجی کالا خصوصا در زمان کرونا رخ داده ولی همچنان بین شرکتهای فروش اینترنتی یکه تاز و بی رقیب است و من گاها چندباری بخاطر برخی مشکلات از قبیل تاخیر در ارسال، لغو سفارش یک طرفه تدسط دیجی کالا بدلیل عدم تامین کالا از سوی تامیین کننده و… میخواستم دیگه خریدی از این فروشگاه نداشته باشم ولی همدنطور که عرض کردم بدلیل جایگزین مناسب و مطمئن مجدد به دیجی روی آوردم،
    پرداخت آنلاین در محل همانند تمامی خریدهایی که در وضعیت کرونا در تمامی فروشگاه در حال انجام می باشد با رعایت پروتکل های بهداشتی قابل انجام است و همانطور که همین پروتکل ها در دریافت رسته های کالا نیز توسط فروشنده و خریدار در حال انجام است، پس دلیلی نمیبینم که فقط بخشی از امکاناتی که از قبل وجود داشت(دستگاه کارتخوان سیار) بخاطر کرونا حذف گردد!!!
    دلیل دوم اینه که امثال من همون لحظه مبلغ مرسوله رو در حساب خود ندارند و در بازه زمانی انتخاب شده مدیریت هزینه رو انجام میدن تا در زمان رسیدن مرسوله وجه آن را پس دریافت حقوق یا… تکمیل کنند که با احتساب این مورد عوامل محترم دیجی کالا میبایست علاوه بر ویروس کرونا شرایط اقتصادی حادث شده رادر نظر بگیرند، چرا که ویروس کرونا مثبب خیلی گرفتاری ها شده و فقط انتقال ویروس رو نباید در جهت حذف دستگاه کارتخوان در نظر گرفت و دنبال راهکار مناسب همانند فروشگاه هاز زنجیره ایی و … که اونها هم در همین شرایط در حال کسب و کار هستند بود.
    در پایان از سایر نظرات هموطنان محترم و عوامل محترم دیحی کالا کمال تشکر و قدر دانی را دارم

  8. مهدی

    بنظرم به هیچ وجه نباید پرداخت اینترنتی انجام داد چون وقتی پول بره تو حساب دیجیکالا دیگه هیچ عجله ای برای تعهدش نسبت به مشتری نداده . نمونش ۵ روزه خرید کردم پولو اینترنتی پرداخت کردم امروز ساعت ۹ تا۱۲ که باید بسته به دستم می رسید تو سایت زده انصراف مامور ارسال ، ساعت ۱۸ زنگ زدم میگه مشکل برای مامور ارسال پیش اومده ، یعنی مشکل بعد از ۶ ساعت تاخیر حل نشد؟ مشکل مامور ارسال به من مشتری که ۵ روز صبر کردم تا مرسوله برسه ربط داره ؟ هیچ مامور دیگه ای نیست که مرسوله رو بیاره ؟ زنگ زدم واحد شکایات میگه محدوده شما تو خدمات دیجیکالا نیست ، چطوری که قبلا خرید کرده بودم تو محدوده بود الان یهویی از محدوده خارج شد که کم کاری خودتونو توجیح کنین؟
    با این رویه ای که دیجی کالا پیش گرفته یا نباید ازش خرید کرد یا باید پرداخت در محل انجام بشه که شاید دیجی کالا واسه مشتری هاش ارزش قائل بشه یا حداقل واسه اینکه زودتر به پول برسه مرسوله و زودتر به مشتری برسونه . بهر حال این آخرین باری بود که از دیجی کالا خرید کردم چون دیجی کالا دیگه به اسم و رسم رسیده و مشتری براش ارزش نداره و حتی چند روز هم پوله مشتری تو حساب شرکت بمونه کلی براش سود و اعتباره

  9. رها

    پرداخت در محل برای چه محدوده قیمتی هست؟ باید برای هر خریدی باشه
    ارسال رایگان هم کلا فقط برای مشتریان جدیده! ۳۰۰ تومن هم خرید کنیم باید ۲۵ تومن پست بدیم که خب ارزش نداره میریم از مغازه میخریم و من سفارشم رو کنسل کردم. هیچ برتری نداره دیجی کالا

  10. مسعود حاتمی

    ببخشید یک سوال دارم لطفا جواب بدین. مگه خرید بالای ۱۵۰ هزار تومان کرایه رایگان نیست؟ در وسط تهران هم هستم. الان ۳۰۰ تومن خرید کردم ولی درخواست ۲۵ هزار تومان کرایه می‌کنه!!!

  11. قربانی

    برای من هم گزینه پرداخت در محل حذف شده با پشتیبانی تماس گرفتم و علتش را پرسیدم ،گفتند به صورت سیستمی بعضی از مشتریان این گزینه حذف شده ولی علت را متوجه نشدم.

  12. ایلیا

    از دیجی کالامیخوام که پرداخت درب منزل رو فعال کنه کنه که پسر ۱۶سالم رمز دوم از کجا بیارم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما