دوستات رو دعوت کن، گوشی موبایل برنده شو! (بروزرسانی شد)

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
دیجی کلاب
تا ۳۱ مرداد فرصت دارید با دعوت دوستان خود به خرید از دیجی‌کالا، علاوه بر کسب ۵۰ امتیاز در باشگاه مشتریان، در قرعه‌کشی ۱۰ گوشی موبایل هواوی Y7 هم شرکت کنید.

«باشگاه مشتریان دیجی‌کالا» از تابستان ۱۳۹۸ با هدف تعامل بیشتر با کاربران و قدردانی از مشتریان دیجی‌کالا راه‌اندازی شده است. با عضویت در باشگاه مشتریان در ازای «خرید از دیجی‌کالا»، «ثبت نظر» و «دعوت از دوستان برای پیوستن به جمع مشتریان دیجی‌کالا»، امتیاز کسب خواهید کرد. از امتیازهایی که جمع کرده‌اید می‌توانید برای شرکت در قرعه‌کشی جوایز بزرگ، گرفتن تخفیف‌های ویژه یا دریافت انواع کد تخفیف و هدیه استفاده کنید.

همان‌طور که گفتیم، یکی از روشهای کسب امتیاز در باشگاه مشتریان دیجی‌کالا ، دعوت از دوستان برای خرید از دیجی‌کالا است. تا ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ فرصت دارید با دعوت از دوستان خود برای خرید از دیجی‌کالا علاوه بر کسب ۵۰ امتیاز، در قرعه‌کشی ۱۰ گوشی موبایل هواوی Y7 هم شرکت کنید.

کافی است اگر دوستانی دارید که تا به حال از دیجی‌کالا خرید نکرده‌اند، از طریق لینک اختصاصی خود آن‌ها را به ثبت‌نام و خرید از دیجی‌کالا دعوت کنید.

پس از این که دوست شما اولین خرید موفق خود را از دیجی‌کالا تحویل گرفت، علاوه بر کسب ۵۰ امتیاز در باشگاه مشتریان دیجی‌کالا، یک شانس هم برای شرکت در قرعه‌کشی ۱۰ گوشی موبایل هواوی Y7 دریافت می‌کنید.

برای دریافت لینک اختصاصی باید ابتدا با حساب کاربری دیجی‌کالای خود به باشگاه مشتریان دیجی‌کالا وارد شوید. سپس می‌توانید با کلیک روی نام حساب کاربری‌تان، لینک اختصاصی خود را برای دعوت از دوستانتان دریافت کنید.

این لینک را می‌توانید کپی کنید و از راه‌های ارتباطی مختلف مانند پیامک، ایمیل یا شبکه‌های اجتماعی برای دوستانتان بفرستید.

دوستان شما با ثبت نام در دیجی‌کالا از طریق لینکی که شما برایشان ارسال کرده‌اید، یک پیامک حاوی کد تخفیف ۱۰ هزار تومانی برای اولین خرید خود از دیجی‌کالا دریافت خواهند کرد.

ورود به باشگاه مشتریان دیجی‌کالا

در نهایت، پس از اولین خرید موفق هر کدام از دوستان شما و تحویل مرسوله، ۵۰ امتیاز در باشگاه مشتریان دیجی‌کالا کسب خواهید کرد و علاوه بر آن یک شانس برای شرکت در قرعه‌کشی هواوی هم به شما تعلق می‌گیرد.

قرعه‌کشی در تاریخ ۳ شهریور ۱۳۹۸ به‌صورت سیستمی برگزار شد و اسامی برندگان به شرح زیر است:
۱. عباس وزیرنیا
۲. مهدی اکبری
۳. جعفر محبی خواه
۴. سجاد نوروزیان
۵. عبدالحکیم نیک پی
۶. موبن پاکدامن
۷. کیوان قزل سفلی
۸. نسترن حضرتی
۹. محمدرضا سامانی
۱۰. علیرضا براآنی
ضمن تبریک به این عزیزان به زودی برای هماهنگی ارسال جوایز با آن‌ها تماس گرفته می‌شود.

برای دریافت جوایز، با برندگان از طریق ایمیل و تلفن (براساس ایمیل و شماره تلفنی که در حساب کاربری‌شان ثبت کرده‌اند) تماس گرفته خواهد شد. در صورت پاسخ‌گو نبودن، جوایز تا ۳ ماه پس از تاریخ قرعه‌کشی برای برندگان نگهداری می‌شود. پس از گذشت ۳ ماه، حقوق مادی و معنوی جوایز تحویل گرفته نشده برای دیجی‌کلاب محفوظ است.



برچسب‌ها :
دیدگاه شما

پرسش امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

۷۱ دیدگاه
  1. ندا نيازي

    سلام من ازتون ١٣٧ تومن خرید کردم چرا بهم امتیاز ندادین؟

  2. سحر

    سلام من خرید کردم و مرسوله به دستم رسیده ولی توی دیجی کلاب هیچ امتیازی واسم اضافه نشده

  3. مژده

    من یکی از اقوام رو دعوت کرد. ایشون ثبت نام و خرید هم کردند . کالاشون دوم شهریور به دستشون میرسه . با توجه به اینکه مهلت شرکت در جشنواره پایان مرداد هست و قرعه کشی گوشی هوواوی سوم شهریور انجام میشه ؛ آیا من در قرعه کشی شرکت داده میشم ؟؟

  4. سید میلاد کاظمی سنگدهی

    با سلام.
    در همون روزهای ابتدایی که طرح قرعه کشی گوشی برای دعوت از دوستان مطرح شده بود، با استفاده از لینک دعوت پدرم رو به دیجی کالا دعوت کردم. کارهای ثبت نام رو خودم انجام دادم، پیامک ۱۰۰۰۰ تومان تخفیف براش فرستاده شد و اولین خرید رو هم انجام داد.

    اما ۵۰ امتیاز دیجی کلاب به من نرسید، بعد از پیگیری به من گفتن که ثبت نام با لینک انجام نشد. اگرچه خودم انجام دادم پس مطمئنم انجام شد اما به شک افتادم که شاید اشتباه کردم.

    بعد از خوندن نظرات زیر این پست به نظر میرسه که لینک دعوت در روزهای ابتدایی دارای نقص بوده و خیلی ها مشکل من رو داشتن.

    مسئولین دیجی کلاب لطفا بررسی کنید.

  5. ناصر عمرانی

    سلام من واسه یکی از دوستام لینک دعوت فرستادم اونم ثبت نام کرد و خریدشو انجام داد و تحویل گرفت ولی نه کد تخفیف ده هزار تومانی واسه اون اومد نه پنجاه امتیاز واسه من . حتی واسه خریدای خودم نظرمو ثبت کردم ولی متاسفانه بازم امتیازی به امتیازای قبلم اضافه نشد

  6. علیرضا

    قرعه کشی شما در تاریخ ۳ شهریور می‌باشد، و طبق قوانین شما امتیاز دیجی کلاب پس از تحویل مرسوله پستی به خریدار و مشاهده سیستمی اپراتور دیجی کالا در این مورد و ثبت این موضوع در قسمت سفارشات من سایت دیجی کالا اتفاق می افتد ، چیزی که در قوانین خود به روشنی آن را بیان نکرده اید، البته من فکر میکنم امتیاز دیجی کلاب را پس از یک هفته از زمان تحویل مرسوله پستی به خریدار و اتمام زمان ۷ روز تضمین بازگشت کالا ، در حساب معرف و خریدار اعمال خواهید کرد ، که اگر مورد دوم صحیح باشد یعنی حداقل دو هفته پس از خرید امتیاز دی جی کلاب در حساب کاربری منظور خواهد شد، پس اگر شخص معرفی کاربر جدیدی را در روز ۳۱ مرداد معرفی نماید و کاربر جدید در همان روز از سایت خرید نماید ، امتیاز حداقل تا روز ۱۴ شهریور طول خواهد کشید تا در پروفایل منظور شود ، پس چگونه ممکن است قرعه کشی در تاریخ ۳ شهریور انجام شود … . دی جی کالای عزیز پاسخ دهید.

  7. مهدی غیاثوند

    با سلام .
    من روی حساب کاربری دیجی کلابم میزنم ولی گزینه خارج از حساب کاربری و دعوت از دوستان ظاهر نمیشه؟!!!

  8. مهدی غیاثوند

    سلام ببخشید من سه تا بلیط برا قرعه کشی خریداری کردم ولی چهارمی رو نمیتونم بخرم!!!
    ۱۴ امتیازم دارم ولی نمیشه!!؟؟

  9. سید محمد

    با سلام
    من لینک را ارسال کردم
    طرف هم ثبت نام کرد و هم خرید انجام داد
    ولی هیچ امتیازی برای من منظور نشده است
    لطفا پیگیری نمایید

    1. کارشناس

      سلام. بعد از اینکه دوست شما سفارش خود را تحویل بگیرد امتیاز شما منظور میشود.
      در صورت نیاز به پیگیری بیشتر به آدرس ایمیل زیر جزئیات کاملتری را ارسال کنید تا پیگیری دقیق برای شما انجام شود.
      digiclub@digikala.com

  10. میلاد عظیمی

    به نظر من دیجی کالا یک خرید آسان و مطمئن هست .

  11. Amir pourhasani

    خریدهاى قبل را چرا امتیاز نمیدید

    1. علیرضا

      توی توضیحاتشون نوشته بودن از وقتی که دیجی کلاب فعال نکید بعد از اولین ورود به دیجی کلاب شروع به امتیاز گیری میکنه دیجی کلاب

    2. کارشناس

      سلام. بعد از عضویت در دیجی کلاب به فعالیت های شما در دیجی کالا (خرید، ارسال نظر و معرفی دوستان) امتیاز تعلق میگیرد.

  12. میلاد

    به تعدادی از دوستان دعوت ارسال کردم که دو نفر وارد شدن اما امتیازی نیومد .
    خرید یه دستگاه هارد اپیسر هم داشتم ولی باز امتیازی کسب نشده ؟ سوابق هم درج نشده

    1. کارشناس

      سلام. در حال حاضر میتوانید در صفحه مربوط به جوایز کلاب در بخش تاریخچه، سوابق فعالیت های خود را ببینید.
      تنها بعد از انجام اولین خرید موفق دوستانتان امتیاز مربوط به معرفی آن ها را دریافت میکنید.
      در صورت نیاز به پیگیری بیشتر، جزئیات کاملتری را به آدرس ایمیل زیر ارسال کنید.
      digiclub@digikala.com

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما