خداحافظی با آیپدهای ۱۶ گیگابایتی؛ ۳۲ گیگابایتی‌ها ارزان‌تر می‌شوند

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

درست است که اپل در مراسم دیشب حرفی از آیپد به میان نیاورد، اما این به آن معنا نیست که هیچ‌چیز جدیدی درباره‌ی تبلت‌های این شرکت وجود ندارد. اپل بعد از این‌که با ۱۶ گیگابایتی‌های آیفون (البته به‌جز آیفون SE و آن‌هم به دلایلی خاص) خداحافظی کرد، تصمیم گرفت این کار را درمورد آیپدها هم انجام دهد. به‌این‌ترتیب از این به‌بعد نمی‌توانید آیپدهایی را در بازار ببینید که تنها ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی داشته باشند.

مدل‌های پایه‌ی آیپد از این‌به‌بعد ۳۲ گیگابایتی و دقیقا با قیمت فعلی ۱۶ گیگابایتی‌ها خواهند بود.

مدل‌های پایه‌ی آیپد از این‌به‌بعد ۳۲ گیگابایتی هستند اما نکته‌ی جالب اینجاست که قرار است دقیقا با همان قیمتی عرضه شوند که پیش از این برای آیپدهای ۱۶ گیگابایتی تعیین می‌شد. علاوه‌بر این گران‌قیمت‌ترین مدل‌های آیپد پرو هم کاهش قیمت پیدا کرده‌اند. در حال حاضر تنها یک مدل از آیپد mini 2 و دو مدل از آیپد mini 4 در این فهرست وجود دارد.

در تصویر زیر قیمت‌های جدید اپل برای سری آیپدهایش را می‌بینید. برای مقایسه‌ی آسان‌تر قیمت‌های قبلی را هم در تصویر دوم ارایه داده‌ایم.

gsmarena_002

gsmarena_003

همان‌طور که می‌بینید، مدل ۶۴ گیگابایتی آیپد mini 4 دیگر موجود نیست و آیپد پروی ۱۲۸ گیگابایتی ۵۰ دلار ارزان‌تر شده و ضمنا نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی ۱۰۰ دلار ارزان‌تر از قیمت قبلی‌اش است.

منبع: GSM Arena

Birthday_Footer

راهنمای خرید آیفون


برچسب‌ها :
دیدگاه شما

پرسش امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما