جشنواره‌ی ۱۰ شگفت‌انگیز به مناسبت تولد ۱۰ سالگی دیجی‌کالا

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا ۱۰ ساله شد. به مناسبت این جشن‌تولد، جشنواره‌ی «۱۰ شگفت‌انگیز» را برگزار می‌کنیم؛ جشنواره‌ای که از تاریخ ۱۷ تا ۲۰ بهمن برگزار می‌شود. در این چهار روز شما می‌توانید بین ساعت‌های ۱۰ صبح تا ۱۰ شب، از میان صدها کالا که شامل تخفیف شگفت‌انگیز و تخفیف ویژه شده‌اند، خرید کنید.

دیجی‌کالا بهمن سال ۸۵ متولد شد. حالا دقیقا یک دهه از شروع به کار آن استارتاپ نوپا می‌گذرد. یک استارتاپ کوچک برای فروش  محصولات دیجیتال که کار خود را با کارکنانی به تعداد انگشتان دست شروع کرد. اکنون آن استارتاپ کوچک تبدیل به بزرگترین فروشگاه اینترنتی خاورمیانه شده و نزدیک به ۲۰۰۰ نفر به طور مستقیم در آن کار می‌کنند.

دیجی‌کالا در این ۱۰ سال اعتماد مردم را به خرید اینترنتی جلب کرد. مردم هم از این فروشگاه آنلاین استقبال کردند و باعث شدند اکنون طبق آمار سایت الکسا، تبدیل به دومین سایت اینترنتی پربازدید ایرانی شود. حالا دیجی‌کالا نه فقط در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، بلکه هر کالایی که می‌تواند اینترنتی فروخته شود کار می‌کند. از فروش اینترنتی لوازم خانگی گرفته تا کالاهای فرهنگی و چند وقتی است فروش آنلاین خودرو. روزانه هزاران سفارش آنلاین خرید در دیجی‌کالا ثبت می‌شود و این سفارش‌ها در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت خدماتی به دست مشتری می‌رسند. کاری که دیجی‌کالا در این ۱۰ سال انجام داد نه تنها حرکتی بزرگ در راه استفاده‌ی هوشمندانه از اینترنت بود بلکه خرید آگاهانه را برای مشتری ایرانی به ارمغان آورد و سطح کیفی خدمات هنگام فروش و پس از فروش کالا را افزایش داد. دیجی‌کالا نقش بسزایی در ارتقاء فرهنگ خرید داشت و توانست برای هزاران نفر شغل ایجاد کند.

از تاریخ ۱۷ تا ۲۰ بهمن، بین ساعت‌های ۱۰ صبح تا ۱۰ شب هر روز به دیجی‌کالا بیایید و در جشنواره‌ی ما شرکت کنید. جشنواره‌ای که در آن هر دو ساعت یک بار ۱۰ کالا شگفت‌انگیز می‌شود و می‌توانید از بین صدها کالای تخفیف‌دار دیگر خرید کنید. پس در این چهار روز چشم از دیجی‌کالا برندارید.

telegram_ad2_1



دیدگاه شما

پرسش امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

۱۱۵ دیدگاه
  1. شهاب

    دیجی جان تولدت مبارک
    امیدوارم همینطور پیشرفت کنی و بزرگتر و گسترده تر بشی….

  2. محمد

    دیجی جون تولدتان مبارک انشاالله همیشه موفق وپیروز باشید

  3. مصطفی

    به نام خدا
    سلام
    اول تولد تون مبارک یعنی تولد دیجی کالا مبارک
    دوم اینکه دیجی کالا تو این مملکت اگه هیچ کاری هم نکرده باشه لااقل سه تا کار کرده که من و خیلی از مردم منتظرش بودیم و ازش بهر مند و منتفع شدیم البته دیجی کالا و متولیان و کارکنانش هم ازش ارزش کسب کردند
    اما اون کارها چیه؟
    ۱- طریقه استفاده صحیح از تکنولوژی و فن آوری را یاد بعضی افراد دادند که همیشه به این چیزها نگاه منفی داشته و دارند یعنی فناوری اینترنت را فرهنگ سازی و بهتر بگوییم بومی سازی کردند.

    ۲-با دادن اطلاعات درست و صداقت و پشتیبانی مردم را از دست عده ای فروشنده نادان یا عامدانه به نادانی خود را زده و همچنین واسطه های زحمت نکشده و ببخشید مفتخور خلاص کرده و نهایتا” به مردم و خرید و پولشان ارزش قائل شدند و مردم را با خرید از آنها جواب این ارزش را دادند .

    ۳-در کل جامعه یک حرکت اقتصادی و اجتماعی رو به جلو در جهت رفاه عمومی با اطمینان و صداقت ایجاد کردند.
    توصیه و پیشنهاد:
    معتقدم اگر دیجی کالا و متولیان آنبه هر شکل ممکنه کمی و فقط حتی کمی هم از قیمت های بازار فاصله منطقی بگیرند باور بفرمائید برنده بدون منازعه این رقابت اقتصادی هستند فقط لازمست بدون افت کیفی کمی قیمت هایشان را کاهش بدهند.
    دیجی کالا ،کارکنان و مسئولین خوب و زحمتکش آن برایتان آرزوی بهترین ها را دارم چون به بخشی از رویاهای ما جامه عمل پوشاندید.خداقوت و کماکان با قدرت به جلو بتازید.

    1. امیر اسماعیل

      کمپانی دیجی کالا دهمین سال تاسیس رو تبریک عرض میکنم. به امید درک متقابل فروشنده و خریدار در عرصه اقتصاد اینترنتی. پیروز باشید.

  4. سیمیاء شادابی

    یک دنیا ممنون بابت این حرکت بزرگ در کشور 🙂 واقعاً اقدامتون قابل تقدیره و من به شخصه خیلی خیلی از دیجی کالا راضی هستم. با بهترین آرزوها برای شما و تیم خوبتون

  5. افسانه

    جدیدا به این نتیجه رسیدم که خرید از شهر خودمون به صرفه تره. از این بگذریم که گاهی از این که کالا رو از نزدیک ندیدم،واقعاً از خریدم پشیمون شدم. بهر حال دیجی کالا هم خوبه واسه اینکه یه قیمت و یه سری مشخصات از کالای مورد نظرتو ازش دربیاری

  6. ناهید طیاری

    سلام تولد ۱۰سالگی دیجی رو تبریک میگم من حدود ۵ماهه با دیجی اشنا شدم وتواین مدت خرید زیادی انجام دادم ولی حس میکنم تا ۲ ماه پیش تخفیف وکالاهای بهتری داشتین برای عرضه الان یکم تکراری شده دلم میخواد مثه اولش بشه مخصوصا برا عید نوروز

  7. حمید

    واقعا وجود چنین مجموعه ای در کشور مبارک است با آرزوی سلامتی و توفیقات روز افزون برای مدیریت و پرسنل فهمیده

  8. مجيد

    سلام با عرض تبریک درخواست دارم در این تخفیفات شگفت انگیز ۲ ساعته یه کاری کنید که تمام کالاهایی که در یک روز توسط شخص خریداری میشوند یکجا جمع و بعدا به ادرس مشتری ارسال شوند تا چندین دفعه هزینه پیک را شامل نشوند اگر این کار انجام شود بسیار سپاسگزارم.باتشکر از سایت خوبتان

  9. شادی

    دیجی جان تولدت مبارک، به امید موفقیت های بیشتر
    این چند روز ارسال رایگان هم بذارید

  10. عالیه

    چرا ارسال رایگان برای خریدهای بالاتر از یه قیمتی رو ارائه نمیدین ؟؟؟؟؟؟؟

  11. احسان

    دیجی جان تولدت مبارک امیدوارم روزی برسد که در بورس نیویورک پذیرفته و سهام شرکت معامله شود.

  12. حمید

    سلام سالروز تولد کارآفرین و نوآورانه شما مبارک

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما