با جدیدترین خودرو کن بلاک آشنا شوید، موستانگ تمام چرخ محرک

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
موستانگ

مدت‌هاست که راننده مشهور کن بلاک با ویدیوهای جذاب خود، آدرنالین طرفداران خودرو در سراسر جهان را به شدت افزایش می‌دهد. به تازگی اخباری در رسانه‌های خودرویی منتشر شده که حاکی از تولید خودرو جدید کن بلاک است. این خودرو یک فورد موستانگ تمام چرخ محرک بوده و توسط اش تورپ طراحی شده است. اش تورپ یکی از مشهورترین طراحان صنعت خودرو است که در کارنامه او محصولاتی همچون فورد اسکورت RS قرار دارد و حتی نسخه‌ای عضلانی از بت موبیل را برای استفاده در فیلم آتی بتمن طراحی کرده است.

کن بلاک

فورد موستانگ جدید بلاک یک مدل مفهومی است که در بین اهالی خودرو به نام موستانگ فاکس بادی شناخته می‌شود. این خودرو طی سال‌های ۱۹۸۷ تا ۱۹۹۳ براساس پلتفرم فاکس فورد ساخته شد. کن بلاک علاقه شدیدی به مدل‌های مفهومی موستانگ و خودروهای دهه هشتاد دارد، به همین دلیل خودرو جدید خود را براساس موستانگ فاکس بادی توسعه داده است. این خودرو هونی فاکس نام گرفته و در فرآیند ساخت آن از لامبورگینی کونتاش سفید سریال آشوب در میامی الهام گرفته شده است. به همین دلیل هونی‌فاکس دارای هواکش بزرگ روی کاپوت و سقف، کیت بدنه عریض با الهام از خودروهای رالی قهرمانی جهان، بادگیر شیشه عقب و یک اگزوز جانبی است.

در حال حاضر هونی فاکس با رنگ مشکی دولایه رنگ آمیزی شده است و لوگو تمامی اسپانسرها روی آن نصب شده است. چرخ‌های برنزی نیز زینت بخش ظاهر جانبی خودرو هستند. تاکنون نسخه‌های مختلفی از موستانگ هونی فاکس طراحی شده‌اند تا این طرح مورد قبول اسپانسرها قرار گرفته است.

با این حال نسخه مورد علاقه کن بلاک، نمونه سفید رنگ این خودرو است که بلاک آن را رویای آشوب در میامی می‌نامد. این نسخه از برچسب‌های اسپانسری سفیدرنگ نیز برخوردار است اما به نظر نمی‌رسد حمایت‌کننده‌های مالی کن بلاک این نسخه را مورد تایید قرار دهند. نسخه مورد علاقه توسعه دهنده خودرو یعنی تورپ نیز مدلی رنگارنگ است که تم دهه هشتاد میلادی را دارد.

کن بلاک

تمامی نسخه‌های طراحی شده از موستانگ هونی فاکس در حال حاضر تنها خودروهایی مفهومی هستند و گام بعدی تولید این خودروها در دنیای واقعی است. هنوز اطلاعات کاملی در خصوص پیشرانه این خودرو وجود ندارد اما برخی حدس و گمان‌ها حاکی از نصب موتور اکوبوست V6 با ۹۱۴ اسب‌بخار قدرت در این خودرو هستند. برخی دیگر نیز اعتقاد دارند در هونی فاکس از موتور تنفس طبیعی V8 شرکت راش بیتس استفاده خواهد شد. سیستم انتقال قدرت در هر دو نمونه نیز قطعا تمام چرخ محرک خواهد بود.

منبع: CARANDDRIVER



برچسب‌ها :
دیدگاه شما

پرسش امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

یک دیدگاه
  1. محمد

    واقعا دیجیکالا مگ خیلی خوب شده این چن روز همه مطالب رو پوشش میده …ممنون

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما