با این تریلر جدید خودتان را برای فال‌آوت۴ آماده کنید

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

کمتر از یک ماه تا عرضه‌ی چهارمین قسمت از مجموعه بازی‌هال فال‌آوت باقی مانده. به همین مناسبت هم استودیوی بازی‌سازی بتسدا، تریلری جدید و کوتاه از این بازی منتشر کرده است.

فال‌آوت۴ قرار است در روز ۱۹ آبان برای سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود

فال‌آوت۴، مثل بازی‌های قبلی این مجموعه، در دنیایی پساآخرالزمانی اتفاق می‌افتد. قرار است داستان و قضایای شماره‌ی چهارم، در باقی‌مانده‌های شهر بوستون روی دهند. این بازی قرار است بزرگ‌ترین دنیایی که تا به حال استودیوی بازی‌سازی بتسدا ساخته را در خود جای دهد.

همین چند وقت پیش، کارگردان بازی به این موضوع اشاره کرد که اگر تمام دیالوگ‌های فال‌آوت۳ و اسکای‌ریم (Skyrim) را روی هم بگذارید، باز هم به فال‌آوت۳ نخواهد رسید.

فال‌آوت۴ قرار است در روز دهم نوامبر (۱۹ آبان) برای سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود. اگر می‌خواهید بازی را روی کامپیوتر بازی کنید، شاید بخواهید به سیستم مورد نیاز آن هم نگاهی بیندازید.

می‌توانید تریلر جدید را در ادامه ببینید.

‌‌‌‌‌

منبع: Gematsu



برچسب‌ها :
دیدگاه شما

پرسش امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

۶ دیدگاه
  1. پژمان

    به صورت کلی هدف بتیستا ساخت بازی هست تا یوزر ماه ها شاید سال ها باهاش سرگرم بشه و الحق که موفق بوده .
    اینکه دیالوگ ها متفاوته بدین معنیه که ما با کلی ساید کوئست و مینی میشن سر و کار داریم
    بتیستا واقعا کارش درسته من هنوز که هنوزه skyrim oblivion new vegas رو بازی میکنم و سیر نمیشم
    راستی یه نوستالژی مخصوص pc باز ها
    ( TGM ) 🙂

    1. محمد

      آفرین پژمان. خیلی خوب گفتی.
      بازی های بتیستا ماه ها بازیکن رو درگیر می کنند و ارزش خرید بالایی دارند.
      امیدوارم همه ی RPG باز ها از فال آوت ۴ لذت ببرند و ماه ها درگیرش باشند.

  2. محمد احمدی اکبری

    دیجی جان، لطفا تعامل بیشتری با کاربر ها داشته باش خیلی راحت میتونید قابلیت عضویت رو برا کاربرا اضافه کنید و از کاربرا استفاده کنید.

  3. bijan

    اگر تمام دیالوگ‌های فال‌آوت۳ و اسکای‌ریم (Skyrim) را روی هم بگذارید، باز هم به فال‌آوت۴ نخواهد رسید.
    !!!!!!!!!!!!!!!!
    این الان شد مزیت!من فکر میکنم اینکه کاراکترها زیاد حرف بزنن بیشتر اعصاب خوردکنه .

    1. رامین

      ماهیت RPG به داستان گویی هست.

    2. mohsen

      بازی های rpg هر چی دیالوگ بیشتر داشته باشن بهتره. در ضمن مگه همه ی دیالوگا رو پشت سر هم میگن؟؟
      تازه بحث انتخاب دیالوگ هم هست
      اگه بخوایم اونجوری نگاه کنیم که باید بگیم چون بازی ۴۰۰ ساعت گیمپلی داره بده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما
X