تاریخ عرضه رسمی گوشی ردمی K30 پرو مشخص شد

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

ردمی K30 پرو پرچم‌دار جدید شرکت شیائومی به حساب می‌آید که قرار شد در تاریخی نامشخص در نیمه اول سال ۲۰۲۰ عرضه شود. امروز اما تصویری تبلیغاتی از این گوشی منتشر شد که نشان می‌دهد پرچم‌دار شیائومی رسما در تاریخ ۲۴ مارس (۵ فروردین ۹۹) راهی بازار می‌شود.

طبق آنچه که از ردمی K30 پرو می‌دانیم، قرار شد این گوشی با بهره‌مندی از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۶۵ و پشتیبانی از اینترنت ۵G راهی بازار شود! همچنین هیچ حفره یا ناچی درون نمایشگر این گوشی دیده نمی‌شود و دوربین سلفی همانند نسل گذشته (سری ردمی K20) به صورت پاپ-آپ از بالای آن به بیرون می‌جهد.

ردمی K30 پرو

بیشتر بخوانید: ردمی K30 زوم در دست ساخت قرار دارد؛ محصولی جدید و متفاوت از شیائومی!

در مورد نمایشگر این گوشی هنوز اطلاعات زیادی در اختیار نداریم اما از آن جایی که ردمی K30 که در ماه دسامبر سال گذشته راهی بازار شد از رفرش ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد، بعید به نظر می‌رسد ردمی برای مدل پرو از نمایشگر ضعیف‌تری استفاده کند! فقط باید منتظر ماند و دید آیا ردمی در این گوشی هم از پنل AMOLED بهره می‌برد یا خیر.

چند روز گذشته تصاویر در دست ردمی K30 پرو نیز منتشر شد که نشان می‌داد این محصول از دوربین چهارگانه بهره می‌برد که همگی آن‌ها نیز در یک ماژول دایره‌ای شکل در مرکز گوشی قرار گرفته‌اند و در زیر این ماژول نیز یک فلش قرار دارد. دوربین اصلی این گوشی مطابق خبرها، از سنسور IMX686 سونی به بزرگی ۶۴ مگاپیکسل استفاده خواهد کرد اما در مورد کاربرد دوربین‌های دیگر فعلا اطلاعات زیادی در دست نداریم.

ردمی K30 پرو
ردمی K30 پرو

بیشتر بخوانید: ویدئوی تست مقاومت گوشی شیائومی می نوت ۱۰ منتشر شد!

نسخه استاندارد این گوشی با بهره‌مندی از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی راهی بازار شد که یک شارژر ۲۷ واتی نیز درون جعبه آن را همراهی می‌کرد. در مورد مدل پرو هرچند خبر رسمی منتشر نشده اما گفته می‌شود یک باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به همراه شارژر سریع ۳۳ واتی برای آن در نظر گرفته شده.

لو ویبینگ، نائب رئیس شرکت شیائومی در پی تقاضای بالای کاربران برای خرید گوشی شیائومی Mi 9، شخصا برای کمک به شرکت مونتاژ رفت اما چند روز پیش به شوخی اعلام کرد دیگر نیازی نیست برای مونتاژ ردمی K30 پرو به کارخانه برود و قطعات آن را سرهم کند. این یعنی تولید پرچم‌دار شیائومی در حال حاضر با مشکل خاصی روبرو نشده و همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود.

از آن جایی که تا تاریخ عرضه این گوشی زمان زیادی باقی نمانده، مسلما تا روزهای آینده خبرهای بیشتری نیز در مورد آن خواهیم شنید.

بیشتر بخوانید: گوشی‌های ردمی نوت ۹ پرو و پرو مکس رسما معرفی شدند

منبع: gsmarena



برچسب‌ها :
دیدگاه شما

پرسش امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما