برنامه‌های فولکس واگن برای کاهش ضررهای مالی

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

رسوایی بزرگ شرکت «فولکس واگن» تنها آبروی این شرکت را نبرده است. این رسوایی ده‌ها میلیارد دلار هزینه، شکایت‌های متعدد و بازگشت خودروها را در پی داشته است. فشار این موضوع هم روی کارمندان این شرکت افتاده است.

فولکس واگن تنها سال گذشته ۱۷٫۴ میلیارد دلار در بخش تحقیق و توسعه‌اش هزینه کرده بود

بر اساس گزارشی که نشریه‌ی آلمانی Manager Magazin داده است، مدیران فولکس واگن نباید انتظار هیچ‌گونه افزایش رتبه‌ای را داشته باشند. هر گونه ترفیع رتبه‌ای در سال آینده در شرکت فولکس واگن صورت نخواهد گرفت.

از سوی دیگر، فولکس واگن برای جبران هزینه‌ها، می‌خواهد خودروی Golfاش را هم برای سال آینده بروزرسانی نکند. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این شرکت آلمانی مدل سال آینده‌ی خودروی محبوب‌اش یعنی Golf را بسیار شبیه به مدل فعلی عرضه خواهد کرد. ظاهرا این حرکت صدها میلیون دلار در هزینه‌های فولکس واگن صرفه‌جوبی خواهد کرد.

اوایل ماه میلادی جاری، «ماتیاس مولر»، مدیرعامل فولکس واگن گفته بود که هر گونه برنامه‌ای که در شرکت ضرورت نداشته باشد، لغو خواهد شد یا به تاخیر خواهد افتاد.

فولکس واگن تنها سال گذشته ۱۷٫۴ میلیارد دلار در بخش تحقیق و توسعه‌اش هزینه کرده بود؛ این مقدار از مجموع تحقیقات دو شرکت اپل و گوگل بیشتر است.

منبع: The Verge



برچسب‌ها :
دیدگاه شما

پرسش امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما