با گجت ۶۹ دلاری اتومبیل خود را مدرن کنید

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد که در سال ۲۰۱۶ برای داشتن خودرویی که به شیشه‌ی شفاف مجهز شده و می‌تواند اطلاعات مختلف را نشان دهد، نباید ۱۵۰ هزار دلار پرداخت کنید. به تازگی گجتی هیجان انگیز ساخته شده که تنها ۶۹ دلار قیمت دارد و می‌تواند اطلاعات مختلف را روی شیشه‌ی اتومبیل نشان دهد.

صفحه نمایش شفاف HUDWAY که تنها ۶۹ دلار قیمت دارد، اعلان‌های گوشی را به نمایش در می‌آورد.

این محصول که HUDWAY Glass نام دارد روی داشبورد اتومبیل قرار می‌گیرد و می‌تواند اعلان‌هایی که برای گوشی کاربران ارسال می‌شود را به نمایش در بیاورد. این محصول با تمام تلفن‌های همراه هوشمند بازار کار می‌کند و روی تمام خودروهای موجود هم قرار می‌گیرد. این محصول می‌تواند اعلان تمام برنامه‌ها را به نمایش در بیاورد.

‌‌‌‌‌‌‌‌

‌‌‌‌‌‌

این صفحه نمایش به شکل شفاف ساخته شده که باعث می‌شود دید راننده با مشکل مواجه نشود. همچنین میزان روشنایی این محصول به شکلی است که در روز و شب به خوبی متوجه اطلاعاتی که نشان می‌دهد، بشوید. در ادامه می‌توانید ویدیوی منتشر شده از این محصول را ببینید:

‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: BGR

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

 

کانال تلگرام دیجی کالا مگ



برچسب‌ها :
دیدگاه شما

پرسش امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

۳ دیدگاه
  1. هادی

    سلام.
    این طرح نه نوآوری هستش، و نه سخت افزار خاصی داره، کار اصلی رو گوشی انجام میده، این دستگاه ۶۹ دلاری فقط یه صفحه رفلکس هست که تصویر گوشی رو بازتاب میده و ربطی به نرم افزار یا پشتیبانیش و اینا نداره.
    همین الانش هم میتونید با نصب برنامۀ sygic و استفاده از گزینه داشبوردش از این امکان بهره مند بشید، فقط توی روز دیدش کمه، که اگه بتونید یه صفحه نیمه رفلکس مثل همین طرح بزارید اون مشکل هم حل میشه.

  2. میلاد

    تو کشور ماهم کار میکنه یا …..؟؟؟؟؟؟؟

  3. محمدسعید

    اینکه بر اساس رفلکس(بازتاب) نور صفحه نمایش کار میکنه! باید ارزون تر از ۶۹ دلار هم باشه! چون چیز خاصی نداره…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما