اولین تریلر فیلم «روز استقلال: بازخیز» را ببینید

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اولین تریلر رسمی فیلمی سینمایی «روز استقلال: بازخیز» (Independence Day: Resurgence) منتشر شد.

ویل اسمیت در روز استقلال: بازخیز حضور نخواهد داشت.

روز استقلال: بازخیز یک فیلم علمی تخیلی به کارگردانی «رونالد امریچ» (Ronald Emmerich) است که سال آینده‌ی میلادی به روی پرده‌های سینماها خواهد رفت. این فیلم در اصل، دنباله‌ی فیلم روز استقلال سال ۱۹۹۶ میلادی است که ویل اسمیت در آن ایفای نقش کرده بود.

در قسمت اول این فیلم، جامعه‌ی بشری در روز چهارم ژوییه، مصادف با روز استقلال آمریکا، علیه حمله‌ی بیگانگان مبارزه می‌کنند. داستان روز استقلال: بازخیز بیست سال پس از اتفاقات اولین قسمت روز استقلال شکل می‌گیرد. جامعه‌ی بین‌المللی پس از صدمات وارد شده ناشی از حمله‌ی بیگانگان رو به بهبود پیش می‌رود و با استفاده از تکنولوژی‌هایی که از نیروهای بیگانگان باقی مانده، نیروی دفاعی زمین را تقویت می‌کنند. اما این بیگانگان قبل از شکست کامل‌شان، موفق شدند سیگنال اضطرار و خطر بفرستند. در نتیجه‌ی آن، نیروهای جدیدی از سفینه‌های جنگی بیگانگان به زمین می‌آیند و نژاد انسان را برای بار دیگر به خطر می‌اندازند.

ساخت دنباله برای فیلم روز استقلال برای مدتی مورد بحث قرار گرفته بود. تهیه‌کننده و نویسنده‌ی فیلم عنوان کرده بود که واکنش جهانی به حملات یازده سپتامبر باعث شد او به طور جدی به ساخت دنباله برای این فیلم فکر کند. ویل اسمیت در روز استقلال: بازخیز حضور نخواهد داشت. در فیلم جدید نسل جدید قهرمانان مثل فرزندخوانده‌ی شخصیت اسمیت در اولین قسمت فیلم، نقش محوری خواهند داشت.

در ابتدا قرار بود این فیلم در ماه می (اردیبهشت ماه امسال) سال ۲۰۱۵ میلادی اکران شود. اما برنامه‌ی زمانی اکران آن بعدا به بیست و چهارم ژوئن سال ۲۰۱۶ (سوم تیر ۹۵) تغییر یافت.

منبع: YouTube



برچسب‌ها :
دیدگاه شما

پرسش امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

۲ دیدگاه
  1. محمد

    واقعاکه! همه بازیگرهای شماره قبلی تو این فیلم هستن یعنی فقط ویل اسمیت جاش زیادی بود تو این فیلم

  2. محمد

    حیف که ویل اسمیت نیست نقش اصلی فیلم اول ویل اسمیت بود ولی حالا تو این فیلم بازی نمی کنه خدا کنه نظرشون تغییر کنه و ویل اسمیت رو بیارن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما