امتیازات بازی Uncharted: The Nathan Drake Collection منتشر شد

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بازی Uncharted: The Nathan Drake Collection تا مدتی دیگر راهی بازار می‌شود و سایت‌ها و رسانه‌های مختلف آن‌را مورد نقد و بررسی قرار داده‌اند. امتیازاتی که این بازی به‌دست آورده، بیانگر این موضوع است که با عنوانی با کیفیت سرو کار داریم.

بازی Uncharted: The Nathan Drake Collection در تاریخ ۱۵ مهر برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه می‌شود و توانسته امتیازات بسیار خوبی را به‌دست بیاورد.

بازی Uncharted: The Nathan Drake Collection که شامل سه نسخه اول مجموعه بازی‌های Uncharted برای کنسول پلی‌استیشن ۳ می‌شود، تامدتی دیگر برای کنسول پلی‌استیشن ۴ راهی بازار می‌شود. این سه بازی با بهبودهای گرافیکی همراه بودند تا افرادی که می‌خواهند آن‌ها را روی کنسول پلی‌استیشن ۴ بازی کنند، تجربه خوبی به‌دست بیاورند. سه نسخه مجموعه بازی‌های Uncharted با کیفیت ۱۰۸۰p و ۶۰ فریم برثانیه روی PS4 اجرا می‌شوند. البته در این مجموعه سناریوی چندنفره این عنوان‌ها قرار نگرفته است، اما با تجربه آن می‌توانید به نسخه آزمایشی سناریوی آنلاین بازی Uncharted 4: A Thief’s End که در آذر ماه عرضه می‌شود، دسترسی پیدا کنید.

در ادامه می‌توانید امتیازاتی که این بازی به‌دست آورده را مشاهده کنید:

IGN – ۹
God is a Geek – ۱۰
USgamer – ۴.۵/۵
IGN Spain [Spanish] – ۸.۵
EGM – ۸.۵
Digital Spy – ۴/۵
GameSpot – ۸
Videogamer – ۷
The Jimquisition – ۸
Metro – ۸
GamesVillage [Italian] – ۹.۴
GamesRadar+ – ۴/۵

این بازی در تاریخ ۱۵ مهر ماه راهی بازار خواهد شد. شرکت سونی باندل مخصوصی از کنسول پلی‌اسیشن ۴ را به همراه این بازی راهی بازار خواهد کرد.

uncharted-collection-ps4

منبع: VG247



برچسب‌ها :
دیدگاه شما

پرسش امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

یک دیدگاه
  1. ali

    کلا به بازی کالکشن نباید نمره داد الان امتیاز این بازی در کل شد ۸۵ که از نظر من برای همچین شاهکاری اصلا مناسب نیست , در ضمن این گیم اسپاتم یاد گرفته در کل زد حال باشه :/۸

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما