با استفاده از فلش Max Extreme به ظرفیت حافظه‌ی آیفون اضافه کنید

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت PhotoFast اخیرا درایو فلشی به نام Max Extreme معرفی کرده که مثل یک کارت microSD برای آیفون عمل می‌کند.

آیفون ۱۶ گیگابایتی ارزان‌قیمت‌ترین مدل آیفون است که می‌توان خریداری کرد. قطعا بسیاری مدل ۶۴ گیگابایتی را ترجیح می‌دهند، اما تفاوت قیمت میان این دو مدل بسیار زیاد است؛ که همین یک عامل بازدارنده برای تهیه‌ی این مدل می‌شود. با این اوصاف، بسیاری از افراد به سراغ مدل ۱۶ گیگابایتی می‌روند، با این امید که ظرفیت کافی برای ذخیره‌ی برنامه‌ها و فایل‌ها داشته باشند.

حالا اگر شما آیفون ۱۶ گیگابایتی دارید یا می‌خواهید این مدل را تهیه کنید، بد نیست بدانید که شرکتی به نام «فوتوفست» PhotoFast اخیرا نسل دوم یک ابزار جانبی برای آیفون به نام «مکس اکستریم» Max Extreme را معرفی کرده است. همان‌طور که در تصویر می‌بینید، مکس اکستریم یک درایو کوچک فلش است که از طریق درگاه Lightning به دستگاه iOS شما متصل می‌شود.

max extreme

کاربران می‌توانند داده‌ها را با سرعت ۸۵ مگابایت بر ثانیه از گوشی‌های‌شان به این درایو منتقل کنند. سپس می‌توانند این دستگاه را از طریق یک درگاه USB 3.0 به کامپیوتر متصل کرده و داده‌ها را به آن منتقل کنند. گرچه این دستگاه به راحتی داشتن یک کارت microSD نیست، اما می‌تواند برای کاربران آیفون مفید باشد. همچنین مکس اکستریم می‌تواند به درد عکاسان بخورد که می خواهند تصاویر ویرایش‌شده‌شان را از دستگاه‌های موبایل به لپ‌تاپ منتقل کنند.

مکس اکستریم فوتوفست در مدل‌های ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی، به ترتیب با قیمت‌های ۱۷۰ و ۲۷۰ دلار عرضه خواهد شد.

در حال حاضر نسل اول این دستگاه در دیجی‌کالا به فروش می‌رود.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Ubergizmo

راهنمای خرید آیفون


برچسب‌ها :
دیدگاه شما

پرسش امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما