لوگو کارخانه محتوا3

کنترل دسته بندی ها و مشخصات کالا

شرح پروژه

دیجی‌کالا جهت کنترل، بررسی و دسته‌بندی محصولات خود، پروژه‌ای را طراحی و پیاده‌سازی کرده‍‌‌‌‌ است که برای انجام آن به نیروی انسانی با دقت بالا، سریع و منظم نیاز دارد. برای انجام این کار لازم است که کالاهای موجود بر روی سایت را متناسب با اطلاعات ارائه شده، کنترل، بررسی (QC) و تفکیک کرده و در قالب فایل اکسل که شامل کد محصولات دسته بندی شده‌است، ارسال کنید.

خدمات مورد انتظار از پارتنرها

ابتدا کارشناسان ما در دیجی‌کالا لیستی که مشخص می‌کند هر دسته بندی شامل چه مواردی هستند را برای شما ارسال می‌کنند، سپس شما به عنوان پارتنر دیجی‌کالا موظف هستید با جستجوی هر کد محصول در سایت، مشخص کنید که این محصول به کدام دسته بندی تعلق دارد و یا زیرمجموعه کدام دسته است. پس از تشخیص دسته‌بندی مربوطه، تنها کافی است کد محصول را در لیست مختص دسته‌بندی همان کالا قرار دهید. با توجه به گستردگی دسته‌بندی‌ها و تعدد محصولات، دقت و سرعت در انجام این پروژه از اهمیت بالایی برخوردار است.

شرایط و توانایی‌های لازم برای انجام پروژه

  • توانایی جستجوی سریع و چک کردن 1000 تا 3000 کالا در روز
  • آشنایی با دسته‌بندی محصولات دیجی‌کالا
  • سرعت و دقت بالا
  • داشتن اینترنت پرسرعت
  • توانایی کار با اکسل و گوگل شیت
  • آشنایی با واحدها و کمیت‌های اندازه‌گیری

زمان‌بندی انجام پروژه

ما برای انجام پروژه اتریپ که در حال حاضر طبق استراتژی تعیین شده لازم است بر روی بیش از 500 هزار کالا پیاده‌سازی شود، به حداقل 7 پارتنر به صورت فریلنسری نیاز داریم تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن ما را در انجام این پروژه یاری کنند.

چگونه با دیجی کالا همکاری کنیم

چنانچه شرایط لازم برای انجام پروژه را دارید و خود را فردی سریع، منظم و با دقت می‌دانید؛ می‌توانید با تکمیل فرم زیر به لیست پارتنرهای دیجی‌کالا ملحق شوید و بیش از تکمیل ظرفیت، با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

ما بی‌صبرانه منتظر شما هستیم.

جهت دریافت پروژه فرم زیر را با دقت پر کنید!

همکار شو

ما به دنبال همکارانی خلاق و پرانرژی هستیم تا به تیم پویا و پرتوان ما بپیوندن. اگر به دنبال جایی هستید که بتوانید استعدادها و توانایی‌های خود را شکوفا کنید، ما منتظر رزومه و درخواست شما در هر ساعت از شبانه‌روز هستیم. اطمینان داشته باشید که ما با دقت و توجه به اطلاعات شما، بهترین فرصت‌های شغلی را برایتان فراهم خواهیم کرد تا با هم به موفقیت‌های بزرگ‌تری دست یابیم.

پروژه‌های مشابه

تضمین کیفیت محتوا

قیمت رقابتی

خدمات ویژه حمل و نقل

تحویل سریع سفارش

فرایند کاملا آنلاین

با دیجی‌کالا

خدمات مشتریان

راهنما

همراه ما باشید!

با ثبت ایمیل، از جدید‌ترین تخفیف‌ها با‌خبر شوید

برای استفاده از مطالب دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت نوآوران فن آوازه (فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا) است.

سرویس حمل و نقل رایگان

ویژه خدمات کارخانه محتوا

+

%30 تخفیف اولین سفارش درج و عکاسی

کد تخفیف : CF#LOG#F#

مخصوص فروشندگان استان کرج

سرویس حمل و نقل رایگان

ویژه خدمات کارخانه محتوا

+

%30 تخفیف اولین سفارش درج و عکاسی

کد تخفیف : CF#LOG#F#

مخصوص فروشندگان استان کرج