لوگو کارخانه محتوا3

تولید محتوای متنی سئو محور

شرح پروژه

تولید محتوای سئو محور یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که تیم حرفه‌ای دیجی‌کالا به طور پیوسته و مستمر انجام می‌دهد. با توجه به تعدد و تنوع گسترده محصولات دیجی‌کالا، واحد کانتنت فکتوری بخشی از این کار را برون‌سپاری کرده و از پارتنرهای عزیز دعوت به همکاری کرده‌است.

خدمات مورد انتظار از پارتنرها

عناوین صفحات، برندها یا دسته‌بندی مورد نظر همراه با کلمات کلیدی، دستورالعمل‌ها و بریف اختصاصی هر موضوع به صورت هفتگی برای شما ارسال می‌شود و از پارتنر انتظار می‌رود اقدام به تولید محتوای متنی سئوبیس به صورت کاملا منحصربه‌فرد و متناسب با گایدلاین‌های ارائه شده، کرده و کلیه سفارشات را به صورت هفتگی و یک‌جا با فرمت از پیش تعیین شده، ارسال کند.

شرایط و توانایی‌های لازم برای انجام پروژه

  • توانایی نوشتن محتوای سئوبیس برای دسته‌بندی‌های مختلف کالا
  • تسلط بر نرم‌افزار office
  • توانایی سرچ بالا

دستورالعمل ها

  • رعایت اصول نگارشی و استانداردهای تعریف‌شده برای هر سفارش
  • توجه به زمان‌بندی توافق شده و ارسال به موقع هر سفارش

زمان‌بندی انجام پروژه

تعداد موضوعاتی که نیازمند تولید محتوای متنی سئوبیش هستند، بسیار زیاد است بنابراین کافیست، ظرفیت خود را به عنوان پارتنر دیجیکالا اعلام کنید تا سفارشات به صورت هفتگی برای شما ارسال شود.

چگونه با دیجی کالا همکاری کنیم

شما می‌توانید از طریق این صفحه اطلاعات، رزومه و پورتفولیو خود را ارسال کنید، کارشناسان ما بعد از ارزیابی و بررسی‌های لازم با شما تماس گرفته و پس از توافق مفاد قرارداد، اقدامات لازم جهت عقد قرارداد صورت می‌گیرد. پس از انجام و ارسال نمونه تست، سفارش تولید محتوای تصویری برای شما طبق ظرفیت و مفاد توافقی ارسال خواهد شد.

ما بی‌صبرانه منتظر شما هستیم.

جهت دریافت پروژه فرم زیر را با دقت پر کنید!

همکار شو

ما به دنبال همکارانی خلاق و پرانرژی هستیم تا به تیم پویا و پرتوان ما بپیوندن. اگر به دنبال جایی هستید که بتوانید استعدادها و توانایی‌های خود را شکوفا کنید، ما منتظر رزومه و درخواست شما در هر ساعت از شبانه‌روز هستیم. اطمینان داشته باشید که ما با دقت و توجه به اطلاعات شما، بهترین فرصت‌های شغلی را برایتان فراهم خواهیم کرد تا با هم به موفقیت‌های بزرگ‌تری دست یابیم.

پروژه‌های مشابه

تضمین کیفیت محتوا

قیمت رقابتی

خدمات ویژه حمل و نقل

تحویل سریع سفارش

فرایند کاملا آنلاین

با دیجی‌کالا

خدمات مشتریان

راهنما

همراه ما باشید!

با ثبت ایمیل، از جدید‌ترین تخفیف‌ها با‌خبر شوید

برای استفاده از مطالب دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت نوآوران فن آوازه (فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا) است.

سرویس حمل و نقل رایگان

ویژه خدمات کارخانه محتوا

+

%30 تخفیف اولین سفارش درج و عکاسی

کد تخفیف : CF#LOG#F#

مخصوص فروشندگان استان کرج

سرویس حمل و نقل رایگان

ویژه خدمات کارخانه محتوا

+

%30 تخفیف اولین سفارش درج و عکاسی

کد تخفیف : CF#LOG#F#

مخصوص فروشندگان استان کرج