لوگو کارخانه محتوا3

طراح

در حال حاضر، قدرت اینفوگرافیک و تأثیر آن بر انتخاب محصول بر هیچکس پوشیده نیست. استفاده از اینفوگرافیک‌ها به عنوان ابزاری برای انتقال اطلاعات به شکل بصری، تجربه‌ی مشتری را تغییر داده و در نهایت به افزایش فروش محصولات کمک می‌کند. از این رو ما در واحد کانتنت فکتوری دیجی‌کالا، جهت تولید محتوای اینفوگرافیک به یک طراح گرافیک خلاق و خوش فکر نیاز داریم تا بتواند با طراحی و تولید محتوای بصری نو، به بهتر دیده شدن محصولات دیجی‌کالا کمک کند.

شرایط و توانایی‌های لازم :

  • آشنایی با شناخت مبانی رنگ
  • آشنایی با آگاهی و تصور فضایی
  • خلق حس و حال محیط و فضاسازی
  • تسلط بر نرم افزار های مربوط به طراحی دو بعدی

زمان‌بندی انجام پروژه

بعد از ارسال نمونه تستی و تایید توسط کارشناسان دیجی‌کالا، سفارشات متناسب با ظرفیت و توانایی شما در زمان توافق‌شده ارسال می‌گردد.

 

چگونه با دیجی کالا همکاری کنیم

اگر به صورت فردی تجربه تولید محتوای گرافیکی دارید یا دارای تیم تولید محتوای تصویری به ویژه اینفوگرافیک هستید، می‌توانید مشخصات خود را در این صفحه وارد کنید، تا کارشناسان ما در واحد مربوطه با شما تماس بگیرند و اقدامات لازم جهت عقد قرارداد و باقی مراحل را انجام دهند.

ما بی‌صبرانه منتظر شما هستیم.

جهت استخدام در فرصت شغلی مورد نظر فرم زیر را با دقت پر کنید!

همکار شو

ما به دنبال همکارانی خلاق و پرانرژی هستیم تا به تیم پویا و پرتوان ما بپیوندن. اگر به دنبال جایی هستید که بتوانید استعدادها و توانایی‌های خود را شکوفا کنید، ما منتظر رزومه و درخواست شما در هر ساعت از شبانه‌روز هستیم. اطمینان داشته باشید که ما با دقت و توجه به اطلاعات شما، بهترین فرصت‌های شغلی را برایتان فراهم خواهیم کرد تا با هم به موفقیت‌های بزرگ‌تری دست یابیم.

فرصت‌های شغلی مشابه

تضمین کیفیت محتوا

قیمت رقابتی

خدمات ویژه حمل و نقل

تحویل سریع سفارش

فرایند کاملا آنلاین

با دیجی‌کالا

خدمات مشتریان

راهنما

همراه ما باشید!

با ثبت ایمیل، از جدید‌ترین تخفیف‌ها با‌خبر شوید

برای استفاده از مطالب دیجی‌کالا، داشتن «هدف غیرتجاری» و ذکر «منبع» کافیست. تمام حقوق اين وب‌سايت نیز برای شرکت نوآوران فن آوازه (فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا) است.

سرویس حمل و نقل رایگان

ویژه خدمات کارخانه محتوا

+

%30 تخفیف اولین سفارش درج و عکاسی

کد تخفیف : CF#LOG#F#

مخصوص فروشندگان استان کرج

سرویس حمل و نقل رایگان

ویژه خدمات کارخانه محتوا

+

%30 تخفیف اولین سفارش درج و عکاسی

کد تخفیف : CF#LOG#F#

مخصوص فروشندگان استان کرج